Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hangaren har en tendens til å ese ut og jeg ser at i hvert fall en av flymaskinene må vike plass. Altså, ingen nye prosjekter på vei inn, kun "rydding"!Det er ikke ofte en så fin "skala" bygget Eurosport kommer på markedet og dette er en slik. Den er opprinnelig bygget av en fullsize pilot i Danmark og har noen turer bak seg men er fremdeles svært velholdt, ingen skader og ingen tøffe landinger. Den er pent lakkert i et tøft såkalt Diamondback skjema og har i den senere tid blitt oppgradert med bomber og granater under hver vinge for en kulere "Eurofighter" look både i luften og på bakken. Pilot er på plass og således anretning for utskyting av bremseskjerm bak. Skjerm og tilbehør medfølger. Smarte og gjennomtenkte løsninger. Vingeposene til hovedvinger og stab.Den selges komplett uten turbin. Tanken var å putte en 18 kilos turbin i denne men den vil også fly helt fint med en 14 kilos motor.Futaba 6014 HS mottaker m/ Orbit medfølger samt en Powerbox Gemini II strømbryter. Nesten nye 2S LiFe batterier er også med i pakken og sånn sett er det kun montering av turbin og oppsett på radio som gjenstår. Gode servoer rund baut.Ta kontakt for nærmere info. Tar gjerne i mot bud. Ikke bytte denne gangen da modellen ikke skal erstattes med noe annet. Send meg gjerne noen ord - eller ring, jeg svarer raskt!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.