Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har hatt det gøy med denne i sommer, men nå trenger jeg plass til vinterens prosjekter. Veldig fin skalamodell i 325-størrelse med snedig batteribrett og hengslet canopy for enkelt batteriskifte. Den kan like gjerne fly 3D for de som vil det (jeg kan det ikke). Jeg synes den kler best å fly sakte og rolig og se pen ut med den fine skalakroppen. Komplett med GT 5.2 flybarlessgyro med touchpanel og skjerm, tre batterier, manualer og litt deler. Bare sett inn mottaker og fly. Sbus-mottaker eller Spektrum-satelitt kan plugges rett inn.Thunder Tiger har veldig standardiserte deler, så det meste fra de andre 325-helikoptrene passer, ellers har både TT og Graupner deler til denne. Modellen har noen bruksspor og er lakkert (den originale kamuflasjefargen var håpløs å se i lufta) men er hel og fin og velflygende. selges til litt under halv pris. Kan også selges uten gyro, da til kr 1500. Kan dessverre ikke sendes.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.