Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turn-Key Mini Avanti med K-45G

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turn-Key Mini Avanti med K-45G

    Turn-key Sebart Mini Avanti S med Kingtech K-45G selges.Bilder kommer!Modellen har meget bra utstyr:• Kingtech K-45G• Tam-Jets pipe• Tam-Jets understellslegger og 54mm hjul• CM-jets 1.3 liter tank• Mini UAT• Hitec HS-5087MH i vingene og på høyderor• BluBird BMS-20HV på sideror og neselegg• Hacker 1300mAh 3S LiFe batteri til ECU• Gens Ace 1000mAh 2S LiPo til radio• MPI 5.4v regulator til understellPrisen er Turn-Key med Jeti Duplex 12 mottaker, eventuelt uten mottaker men ellers komplett.Teknisk er modellen 100%. Dette er en meget god hverdagsmodell. Jeg har flydd den fra 100 meter lang gresstripe, og det fungerer utmerket. Når man er kjent med modellen og bruker litt crow ved landing bør 70 meter være nok.Modellen ble kjøpt for å kunne tas med i V70’en uten å ta ut noen av barnesetene, men etter å ha byttet til S-Max tar jeg med meg større modeller når jeg først får tid til å fly. Modellen er OK kosmetisk, men ikke strøken. Jeg har fjernet lukene til nesehjulet da det bare var styr med disse, og jeg har ikke blitt ferdig med å fikse opp dette. Jeg har flydd den som dette uten å merke noen problemer med det. Videre har den to lakkskader under skroget, det var sånn jeg lærte at debonder og lakkerte flater ikke går godt sammen. Disse skavankene gjenspeiles i prisen.

    More...
Working...
X