Unconfigured Ad

Collapse

Komplett modernisert DJI Phantom inkl GoPro kamera

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Komplett modernisert DJI Phantom inkl GoPro kamera

Selger DJI Phantom 1 drone, men det eneste som er igjen av Phantom 1 er det hvite skallet. Følgende utstyr er montert: * DJI NAZA-M v2 kontroller * Nytt DJI hovedkort med innebygget gimbal-kontroller (tilsvarende de nyere Phantom dronene). * DJI Zenmuse H3-2D Gimbal (løs frittstående kontroller man medfølge) * GoPro HERO 3 Black (ser de går for ca. 1500,- på finn.no) * 2 ekstra GoPro batterier og bordlader for 2 batterier om gangen. * DJI 5.8Ghz videolink * AntiGravity motorer for bedre virkningsgrad og ytelser * AntiGravity Carbon propellere * Skjerm med solskjerming og DJI Videolink mottaker (montert på baksiden) * Aluminiumskoffert skreddersydd for DJI Phantom * 2 stk Bronto 2700mAh batterier som er de største som passer inn i denne drona. Kan medfølge: * PMU v2 og MiniOSD som er det eneste som mangler for å få full OSD fra drona. I drona i dag står det en Jeti REX3 mottaker. Dersom kjøper skal bruke Jeti radio mot den kan det følge med: * REX3 mottaker * Holder for skjerm som passer på Jeti DS-radioene. * Telemetriconverter fra Can-Bus til EX for å få all DJI telemetri ned på radioen (varsler osv). Ellers har jeg fortsatt den originale DJI radioen og mottakeren som bare er å montere inn, så er den komplett flyklar. Nypriser for alt dette er nesten håpløst å summere opp, men at det er utsyr her for 15-20.000,- er helt sikkert. Bare GoPro HERO 3 kamera går for 1500,- på finn ser jeg (kanskje mer siden jeg har bordlader og 2 nye batterier), Naza-M v2 ligger på 5-600,- brukt, Zenmuse H3-2D er ganske populær da fullsize piloter kjøper dem for å filme onboard. Vanskelig å prissette dette, og prisen avhenger av hvor mye av tilbehøret (mottaker/Jeti/OSD osv) kjøper ønsker. Ønsker primært å selge alt samlet. Bud over 4000,-.

More...
Working...