DH Vampire EDF modell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• DH Vampire EDF modell

Selger en D.H.100 Vampire i EDF utførelse. Fin modell som flyr veldig bra. Laget i EPO foam materiale med vingespenn 110 cm. Fremstår i bra stand uten noen krasjlandinger i historikken. Satt opp med 70mm vifte og 45A regulator. Flyklar med 4 stk mikroservoer og elektrisk opptrekkbart understell. Beregnet for 4S lipo. En godt brukt 2200mah pakke kan medfølge gratis. Fløy med den senest i forrige uke. Selges kr 900. Kontakt email: rotel123@hotmail.com eller tlf: 41325920(Kan sendes for kjøpers regning om ønskelig)Informasjon fra leverandør:Jet's are about performance and the Durafly® ™ Vampire will not disappoint, it has excellent speed and climb rate, when you combine this performance with the real presence of this model, not to mention the un-canny scale-like sound, the end result is one of the most realistic jet's in this class. Where the Vampire differs from other scale jet's is that it is almost impossible to stall and has an amazing off-power glide making for a very forgiving model that is really easy to live with. Fast, stable, scale, reliable, easy to live with, easy to fly and with presence in spades, the Durafly® ™ Vampire will stand out at any airfield, ideal for aspiring jet jockeys, a must for any jet fan!Specs:Wingspan: 1100mmLength: 888mmFlying Weight: 1050gEDF: 70mm with 2700kv 2836 Brushless Outrunner MotorESC: 45A w/UBECServo: 9g x 4Retracts: Servoless Metal trunnionRequires:Your own 5~6 Channel TX/RX2200mAh~2650mAh 4s Lipoly (25c Min)

More...
Working...
X