Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mulighet for legge inn bilder på forumet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulighet for legge inn bilder på forumet.

    Som mange har hintet frempå og etterspurt, vi MFN nå jobbe med å legge til en funksjon for å legge til bilder/filer i postene.

    Dette blir en del jobb, og tidspunktet for oppgraderingen er ikke helt klarlagt ennå, men dette skjer i løpet av vinteren/i nær fremtid i alle fall.

    Som oppfordret vil jeg opprette en mulighet for å "Støtt oss", dvs. en kronerulling hvor dere brukere kan overføre/donere midler til dette og andre bedrende funksjoner levert fra oss. Dette er selvsagt helt frivelig, men er ment som help til selvhjelp for de som ønsker disse og andre funksjoner. Eller kanskje du bare har lyst til å bidra med noe som et klapp på skulderen til en bra tejeneste.

    Alle bidra går utelukkende med til å forbedre våre tjenester.

  • #2
    Konto nr til Modellflynytt?
    Bare å overføre noen kr og merke dem kronerulling til Modelflynytt eller noe sånt?
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Dette blir knallbra. Jeg vet at det igjen kommer til å ta mye tid fra Klaus, men vet at muligheten for bilder på forumet virkelig vil øke volumet !

      Jeg blir helt klart med å spytte i litt penger for å få muligheten.
      Har vært mange år i gamet, men synes det er moro å følge med her inne samt prøve å hjelpe de nye som engasjerer seg her !

      Samt har jeg sponsa en baksetetur i Harvard eller Yak 52 til premiering og en 256 USB Stick minnelagring(ihvertfall Telenor)
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment

      Working...
      X