Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå kan ModellflyNytt effekter kjøpes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå kan ModellflyNytt effekter kjøpes

    Hei
    Jeg lurte på om det er noen som har kjøpt effekter fra webshopen?

    Ser at prisene står i dollar så man må vel regne med toll osv siden prisene kommer over 200 Nok.
    sÅ hva kommer en tshirt til å koste meg alt i alt.
    Hva med levering osv?
    Har merket i det siste at å handle i fra utlandet ikke er så aktuellt lenger da prisene er i mange tilfeller høgere enn hjemme på bjerget

    Takker for tilbake meldinger jeg får da det kanskje er interessant for andre potensielle kjøpere.
    Alt som går opp, kommer ned igjen.

  • #2
    Hei.
    Jeg har bestilt varer for en del $, og de skal være sendt nå. Jeg vet ikke hvordan det blir med toll og norsk mva. men det skal jeg gi beskjed om. Det kommer nok i tillegg, men er man litt heldig passerer den uanmerket

    Som nevnt skulle jeg helst funnet en tilsvarende tjeneste her til lands, men det har jeg ikke funnet.

    Comment


    • #3
      Skulle ønsket at PayPal var en mulighet her..?
      www.freesider.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by klausre
        Som nevnt skulle jeg helst funnet en tilsvarende tjeneste her til lands, men det har jeg ikke funnet.
        Hmm...tenke, tenke. Det kan være en mulighet å alliere seg med et trykkeri i ditt nærmiljø som kan ta seg av produksjon av effektene. Dermed er det mulig å bygge seg en egen webshop vha f.eks. oscommerce (FREE shopping cart and open source eCommerce platform - Start selling online with osCommerce). Jeg har laget en slik webshop vha oscommerce en gang, og det er ikke så altfor vanskelig bare man setter av litt tid på å sette seg inn i det. Problemet her vil da ligge i integrering med resten av disse sidene. En slik løsning vil derimot også kreve at man har tid til å kunne håndtere ordrer osv, og det er det kanskje ikke sikkert du har?

        Dersom jeg snubler borti en annen løsning kan jeg ihvertfall si ifra.
        Mvh
        Geir-Tore Lindsve

        Comment


        • #5
          Hei
          Det er flere norske trykkeri som har en total pakke løsning, jeg vet i allefall om ett i mitt nærmiljø som trykker diverse.Vet at i fagforbundet så kom sorte t-shorter på en ca 70-80 kroner pr stk ut til medlemmene.
          Og da snakker man om halve prisen i forhold til de den amerikanske webshopen selger.
          Men det trengs jo en distributør til å ta seg av en eventuell norsk web handel. og da skal jo de ha fortjeneste på salget så da havner vel man opp i samme sum
          Men hvis du vil kan jeg sette deg i kontakt med trykkeriet.
          Alt som går opp, kommer ned igjen.

          Comment


          • #6
            Originally posted by freesider
            Skulle ønsket at PayPal var en mulighet her..?
            Det er trygt nok å handle med Visa. Dersom det blir problemer tar man bare kontakt med Visa, man får da pengene sine tilbake uten at saken er ordnet med forhandleren (dersom det er blitt trukket noe som ikke skulle blitt trukket). Deretter er det Visas problem å få pengene tilbake fra distributøren.

            Jeg har handlet med kort på nettet mange ganger, og aldri hatt noe som helst form for problem
            mvh Kjartan

            Comment


            • #7
              Originally posted by myhreoe
              Men hvis du vil kan jeg sette deg i kontakt med trykkeriet.
              Gjerne.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Natrajk
                Originally posted by freesider
                Skulle ønsket at PayPal var en mulighet her..?
                Det er trygt nok å handle med Visa. Dersom det blir problemer tar man bare kontakt med Visa, man får da pengene sine tilbake uten at saken er ordnet med forhandleren (dersom det er blitt trukket noe som ikke skulle blitt trukket). Deretter er det Visas problem å få pengene tilbake fra distributøren.

                Jeg har handlet med kort på nettet mange ganger, og aldri hatt noe som helst form for problem
                Og for di som ikke har Visa hjelper d jo ikke
                www.freesider.no

                Comment


                • #9
                  Jeg må ha blitt blind, tenkte å bestille meg en caps men finner ikke web shopen. Hjelp.
                  Gert Hildrestrand.
                  Limets Venner.
                  Valdres Flyklubb Modell

                  Famous last words? Hey watch this!

                  Comment


                  • #10
                    Sjekk synet!
                    ModellflyNytt.no forsiden; bla ned til artikkelen om effektene; klikk på "les mer"; link i bunn av artikkelen... Men det er jo sent også, ikke sant?
                    Bygger bedre enn jeg flyr...
                    ARF? Nei takk!

                    Comment


                    • #11
                      Takk, det gikk bedre med nyvaska briller ja.
                      Gert Hildrestrand.
                      Limets Venner.
                      Valdres Flyklubb Modell

                      Famous last words? Hey watch this!

                      Comment


                      • #12
                        Ramla plutselig innom denne siden:

                        http://www.yourstuff.no/

                        En TV2-side der man kan kjøpe diverse effekter med egenopplastede bilder, og da er det jo fritt frem med ModellFlyNytt-logo på hva det nå enn skal være

                        (Såfremt Klaus tillater bruk av logoen på denne måten da... )
                        Mvh
                        Geir-Tore Lindsve

                        Comment


                        • #13
                          Burde la seg gjøre, vi får høre hva sjefen sier når han kommer fra ferie. Logoen fins jo i vektorisert utgave så det skulle være enkelt...
                          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                          Comment

                          Working...
                          X