Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellflynytt på WAP ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellflynytt på WAP ?

    Er det en mulighet å få tilrettelagt forumet for WAP? Enten en helt egen wap-side for dette, eller evt. en tilrettelagt www-versjon.

    Vet ikke hvor mye jobb dette innebærer, og hvor mye automatisk "hjelp" det er for dette i publiseringsverktøyet dere bruker.

    Dette er hvertfall et forslag fra min side. Kanskje ta en stemningsmåling på det?

    Nå har jeg jo ikke lett så veldig mye, så jeg beklager maset hvis det skulle vise seg at dette allerede finnes.

    mvh.
    Ole André

  • #2
    Nu tror inte jag att det är speciellt många som sitter och knåpar på wap eller wml vad det gäller forum.
    De flesta nyare telefonerna har också browser funksjonalitet, dog uten frames och från HTML 4.
    Det hade varit ett enklare alternativ i så fall, även om jag inte helt ser behovet...
    MFK Blue Max
    www.mfkbluemax.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jippe
      Nu tror inte jag att det är speciellt många som sitter och knåpar på wap eller wml vad det gäller forum.
      Nei, du har sikkert rett i at det ikke er så veldig mange som føler behov for dette, men noen er det sikkert (inkludert meg). Så jeg tenkte at hvis det ikke er for mye jobb å få implementert dette så hadde det jo vært en grei feature. Er bare ment som et forslag.

      Originally posted by Jippe
      De flesta nyare telefonerna har också browser funksjonalitet, dog uten frames och från HTML 4.
      Det hade varit ett enklare alternativ i så fall, även om jag inte helt ser behovet...
      Den telefonen jeg bruker har browser-funksjonalitet, og også støtte for frames, så det er ikke noe problem i så måte. Men det er uoversiktlig å se store sider på liten skjerm. Er en funksjon i browseren som endrer størrelse og layout på sidene for å hjelpe på dette, men det er fremdeles litt uoversiktlig. Dessuten tar det tid (og er kostbart) å laste ned store sider med en del grafikk etc. De forumene jeg har vært på som støtter wap, er bare SÅÅ mye enklere å browse enn vanlige html-sider.

      Comment


      • #4
        ok, skjønner behovet ditt!
        Du er faktisk den første jeg treffer som har lansert behov for forum på WAP. Jeg arbeider i bransjen og kansje naturlig nok kun har sett virksomhets kritiske applikasjoner som en nytteverdi.
        MFK Blue Max
        www.mfkbluemax.com

        Comment

        Working...
        X