Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forumet.

    Har et lite spm. til dere der ute, hvor lenge kan dere holde ut uten å se etter nye innlegg på forumet? det jeg vil fram til er om forumet er vanedannende(eller om det er bare jeg som for hetta av å vere borte fra det i 7timer), og hva som ville skje hvis Klaus la det ned.(uten at andre tok over.


    Niklas

  • #2
    Jeg er også sånn som er "avhengig" av slike forum.
    Det hadde vært utrolig kjedelig hvis denne siden hadde blitt lagt ned.
    Run, live to fly, fly to live, aces high!
    Erlend Larssen

    Comment


    • #3
      Meg også!!

      Det har blitt en del av hverdagen, går inn min. to ganger daglig.

      Nå har jeg vert borte i to dager, og kom hjem for ca.5 min. siden, og her er jeg nå

      KNALLBRA forum, Klaus, stå på!!!
      Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
      er der ingen der kender dem.

      Comment


      • #4
        Flue: TO DAGER???? er du klar over alt som har skjedd på den tiden????? Jeg greide ikke og holde ut i mer enn 1.døgn, jeg, før jeg fant en nettcafe . Og bare to ganger daglig(hvodan greier du det ?)? jeg er min.5-6 ganger....
        Nå skal jeg vere borte til i morgen. HJELP..... imidlertid har jeg en bestefar som jeg ringer etter oppdateringer

        Ellers er jeg helt enig i det siste, STÅ PÅ,Klaus.

        Comment


        • #5
          Flue: TO DAGER???? er du klar over alt som har skjedd på den tiden????? Jeg greide ikke og holde ut i mer enn 1.døgn, jeg, før jeg fant en nettcafe . Og bare to ganger daglig(hvodan greier du det ?)? jeg er min.5-6 ganger....
          Bruker å være inne hver dag og min. om morgenen og om kvelden, og som regel oftere. Det er jo ikke så mange nye innlegg i løpet av dagen?
          Men du var jo skikkelig hekta! (Rekker du å fly)?
          Tullet bare...

          MEN, å ja, to dager er mye...
          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
          er der ingen der kender dem.

          Comment


          • #6
            Jada, rekker å fly, så vidt .... Var jeg hekta? Jeg ER hekta Og det er ikke lite heller.

            La meg slenge ut et lite forslag, hva om Klaus Stengte av forumet i en liten uke, så ser vi hvor gal vi er blitt før han åpner det igjen???
            Jeg hadde ihvertfall IKKE hvert helt frisk etter en uke uten et forum å støtte meg til etter en kræsj.

            Comment


            • #7
              Forslag ignorert i pga. fare for hjerteatakk
              Run, live to fly, fly to live, aces high!
              Erlend Larssen

              Comment


              • #8
                Hekta... Tja... Jeg sitter ved to pc'er på jobben og den ene har nesten hele tiden en browser oppe med dette forumet... Må selvfølgelig inn etter jobb og på kvelden.... Prøver og ta en liten "pause" i helgen
                Theodor Bastberget

                Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                http://www.modellhelikopter.no

                Comment


                • #9
                  Sånn skal det vere Theodor, men, en liten "pause"i helgen ??? det passer ihvertfall ikke meg...

                  Erlend "kun" hjerteatakk? Jeg tror at mange her inne hadde fått både det , slag, og andre ting, jeg hadde ikke hatt det godt.

                  Comment


                  • #10
                    hehe
                    Run, live to fly, fly to live, aces high!
                    Erlend Larssen

                    Comment


                    • #11
                      Forumet sjekkes om morgenen, midt på dag og ett par ganger utover kvelden/natten. D.v.s. 3/4 ganger dagligt når jeg er på jobb og 6/7 ganger dagligt når jeg ikke er på jobb. Humm. Redd dette har tatt litt av ja. Dere må slutte å tulle om å stenge forumet, det kan få uventede psykologiske reaksjoner om så skulle skje.
                      Gert Hildrestrand.
                      Limets Venner.
                      Valdres Flyklubb Modell

                      Famous last words? Hey watch this!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ostnik
                        Sånn skal det vere Theodor, men, en liten "pause"i helgen ??? det passer ihvertfall ikke meg...
                        Siden jeg ikke sitter ved pc'en hele dagen hjemme blir "pausen" til at jeg "kun" sjekker forumet om kvelden
                        Theodor Bastberget

                        Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                        http://www.modellhelikopter.no

                        Comment


                        • #13
                          Ja ja, så lang tid tok det før jeg gikk lei "teltturen"(uten telt).

                          Originally posted by Vingemutteren
                          Forumet sjekkes om morgenen, midt på dag og ett par ganger utover kvelden/natten. D.v.s. 3/4 ganger dagligt når jeg er på jobb og 6/7 ganger dagligt når jeg ikke er på jobb. Humm. Redd dette har tatt litt av ja. Dere må slutte å tulle om å stenge forumet, det kan få uventede psykologiske reaksjoner om så skulle skje.
                          Phsykologiske reaksjoner ja, den var ny.

                          Comment


                          • #14
                            Det blir jo som en stor RC-klubb her inne. Klart man vil vite hvordan flyturene gikk, hva folk kjøper, om noen trenger hjelp, kanskje man trenger hjelp selv, finne tips og inputs fra andre med samme problemene og "føle" hvordan det går rundt om.
                            Er ille å jobbe på steder uten nettilgang, 3 dager så er det krise

                            Men det er også frustrerende å ikke få umiddelbar bekreftelse på bestillinger når man først har bestemt at "det MÅ jeg ha" og bestilt... bestilte to børsteløse i går ettermiddag og regna med det lå bekreftelse i mailen nu... eller tillater leverandørene seg å ta fri om kvelden???
                            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                            Comment


                            • #15
                              Tyvlåner et reklame utsagn fra BAMA - "5 om dagen". Det blir at man logger seg inn tidlig på morgen, når man kommer hjem fra jobb og så noen ganger utover kvelden. Kan ikke huske at jeg har vært borte fra forumet annet enn når jeg har ferie eller er på reise.

                              Har vært med i 2 år nå og ser en rivende utvikling i medlemstall, type diskusjoner, dialogformen som blir mer og mer uformell, samtidig som at deltakerne tørr å stille alle typer spørmål - ingen spørmål er for dumme!
                              Espen Kvien
                              Gruppeleder F3A
                              Vingtor RC Club
                              f3a.norge@gmail.com

                              Mange fly og mye moro

                              Comment

                              Working...
                              X