Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg er visst dataslave...hmm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg er visst dataslave...hmm

    Sjekket for morroskyld/nysgjerrighet, eller hva man kan kalle det, hva som står hvis jeg logger meg ut. Tenkte jo hva som ville skje. Men jeg ble overrasket . Jeg er visst på hele tiden. Etter at jeg har logget ut så står det fortsatt at jeg er inne . Gikk også ut av hele vinduet og gikk inn igjen uten å logge inn.....
    Står der fortsatt Sitter mye foran datan , men ikke mye

    Før har jeg ikke logget ut, bare gått ut av vinduet, og så har jeg vært logga på når jeg har kommet inn igjen, men nå logga jeg ut.

    noen som kan fortelle meg hva det er?
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Normalt sett så blir du automatisk på logget med engang du kommer inn på siden her (coockies you know ).
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Jammen jeg logget ut..... første gangen

      Og andre gangen logget jeg ikke inn, da var jeg ikke logget inn da jeg kom inn, men stod som pålogget nederst
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #4
        Hey! Nå ble jeg borte. Logget av og så var jeg borte. Jaja. Får håpe det fortsetter da, så folk ikke tror jeg sitter her 24 t/døgnet
        Simen

        Why drink and drive, when you can fly so high?!

        Comment


        • #5
          Tro meg, du har ikke stått som på logget når du ikke er inne. Det vet jeg for jeg er her ganske ofte utover dagen og kveld/natten.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Flydude
            Får håpe det fortsetter da, så folk ikke tror jeg sitter her 24 t/døgnet
            Det er vanskeligere å bygge og fly modellfly enn å sitte ved pc og være logget inn i forumet! Man blir ikke kvitt livet som dataslave...
            Se på barna som sitter inne i finværet og spiller tvspill mens foreldrene prøver "å sparke" dem ut av huset..

            Jens Eirik

            Comment


            • #7
              Er nok av og til en av de. Eller så sitter jeg bare foran flyet, når det er noe å gjøre der
              Simen

              Why drink and drive, when you can fly so high?!

              Comment


              • #8

                står mest ved flystripa jeg da, og brenner fuel på helien
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment

                Working...
                X