Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det er i dag ett år siden MfN ble lansert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er i dag ett år siden MfN ble lansert

    Jeg kan ikke annet enn å si at det er helt rått. Det har liksom blitt et ritual å bruke dagens første minutter til å bla igjennom sidene med en kopp kaffe – så digg.

    Jeg er veldig stolt over hvor utrolig bra dette har blitt, og bare på ett år! Nok en gang må jeg takke de som skriver artikler, spesielt de som er faste skribenter (Jarle, Alf, Anders, Theodor, Jon Gunnar, Odd og Tore), og alle de som bruker forumet aktivt. Alle gjør og har gjort en kjempejobb. I tillegg ønsker jeg spesielt å takke Jarle (Joo) for hans helt suverene engasjement og drivkraft som skribent og Alf Wilhelm (affa) for mange nyheter og populære artikler. Begge har vært med fra starten og har bidratt med masse vi andre liker å lese og lærer om. Det er bare helt rått!

    Jeg gleder meg til tiden fremover, og har mange ideer som kanskje etter hvert blir realiteter.

    Ups.. jeg glemte å takke alle våre annonsører også. Uten dette sammarbeidet hadde det jo heller ikke vært mulig! Så støtt opp om disse og gå til dem via MfN's linker Nå skal julegavene til oss selv snart kjøpes

    Klaus A.

  • #2
    Gratulere så mye Klaus og takk for hyggelig omtale. Og det skal nevnes at Klaus har gjort en sinnsyk stor jobb før dette kunne slippes og det setter jeg pris på ! Gratulere så mye !!

    Jeg er veldig glad for at mfn finnes. Synes det har blitt en god side med alt fra nybegynnere til proffe og meget erfarne folk. Miljøet i norge er såpass lite at det er hyggelig at folk samles her.

    Og som du sier, det er ganske sjelden jeg ikke er innom her hver dag
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      MFN-Skandinavias ledende R/C tidsskrift på Internet-

      ....sier ikke mer!

      ...eller jo det gjør jeg

      Takk til alle skribenter og brukere av forumet. Vi er snart 750 medlemmer! og nærmer oss 17.000 innlegg! Ganske respektabelt i løpet av ett år. Dette betyr enormt mye for modellflyhobbyen i Norge.

      Igjen takk til Klaus og alle de andre i MNFN-redaksjonen.
      Mvh

      Olav Lund

      Comment


      • #4
        Gratulere så masse! Spesielt til Klaus som alle vet, har lagt ned maaaaasssse timer i dette. Men også til alle som har vært med å bidra, både redaksjonelt og lesere med konstruktive tilbakemeldinger.

        Forumet har skapt et eget lite samfunn. Her kan vi daglig titte innom og "snakke om" å diskutere om den ultimate hobbyen. Det har hjulpet mange, nybegynnere og mer erfarne.

        Jeg ser spent på tiden framover og ideene dine Klaus
        Theodor Bastberget

        Airplanes are for people who can't fly helicopters!
        http://www.modellhelikopter.no

        Comment


        • #5
          Grattulerer alle sammen! Og en spesiell takk til Klaus m/skribenter og bidragsytere til forumet. I tillegg så vil jeg rette en spesiel takk til alle som bruker forumet aktivt og bidrar til den fantastisk fine tonen her på forumet, jeg kan faktisk ikke huske mere enn en tre fire grove overtramp fra det siste året. Vi er som nevnt på mange måter blitt en stor familie/venne gjeng med mange felles innteresser her på forumet og viljen og evnen til å hjelpe slutter aldri å forbause meg, for ikke å nevne alle de innlegg som har fått meg til å le så tårene triller. Så takk for ett fantastisk første år, jeg gleder meg til år nummer to.

          P.s. Jeg holdt på å glemme noen som jeg synes har gjort seg fortjent til en takk, nemlig annonsørene her på forumet. Disse synes jeg har vert flinke til å bruke forumet både til reklame, men også til å innformere oss brukere om hva de bedriver og til å svare på direkte spørsmål fra oss som bruker forumet. Jeg er ikke i tvil om at salget hos disse har steget på grunn av dette (det er jeg selv ett eksempel på ).

          Grattis alle sammen.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            Stiller meg i rekken av gratulanter!

            Håper og regner med at det blir mange lys på kaka di etterhvert, Klaus!

            VM: Overtramp?? Meg du sikter til eller???

            Den ultimate hobbyen ja...
            Hobbyer som ikke innebærer fjernstyring er rimelig tvilsomme greier, hehe!

            Comment


            • #7
              Slenger meg på her... Grattis med dagen!

              Forumet og websiden har vokst og blir mer og mer kjent.. snart kjenner alle som driver med modell-hobby til sidene.
              Mange finurlige spørsmål er besvart, mange har nok også sittet igjen med flere spørsmål enn dem startet med, men har garantert lært endel via dette forumet.

              Jeg viste at fra dag 1 så var dette noe som var savnet, og jaggu hadde jeg rett.

              Fortsett alle sammen, stå på..

              Grattis med dagen!
              Med vennlig hilsen / Best Regards
              Freddy Ulvseth
              http://freddy.ulven.com/rc

              Comment


              • #8
                Gratulerer.

                Har drevet med modellfly i et år nå. Snakk om klaff. Hadde det ikke vært for mfns artikler og all hjelp på forumet er det ikke godt å si hvordan det hadde gått. (døde batterier, skakkjørte motorer, brente servoer og avkutta mottaker antenner)
                Torgeir K. Haugstad

                Comment


                • #9
                  Jeg slenger meg også på gratulantvogna!

                  Jeg har jo fulgt med her på siden egentlig før det ble det vi ser i dag, og jeg må si at det har blitt superbra. Klaus kan så absolutt klappe seg en del ganger på skuldra og gratulere seg selv med jobb utmerket utført!

                  Videre må det rettes en stor takk til de som legger mye av sin fritid til å bidra med innhold på disse sidene, være seg det er artikler, nyheter eller innlegg på forumet. Uten alle dere, i tillegg til Klaus, hadde ikke dette nettstedet vært så konge (for å bruke et av Klaus sine favorittuttrykk) !!!

                  Jeg gleder meg til å både se og være med på utviklingen fremover!
                  Odd Sundet
                  http://www.imacnorge.no

                  Comment


                  • #10
                    Gratulerer med dagen!

                    Klaus er den som fortjener en uforbeholden og lang applaus for dette nett-stedet. Du har virkelig jobbet for å få det til, og lykkes!

                    Jeg er bare glad til at jeg av og til kan skrive litt og prøve å hjelpe andre. Det er en fantastisk mulighet du har gitt oss her, Klaus, og jeg bøyer meg i støvet.

                    *Anders tar bølgen*
                    Anders Valland
                    Trondheim

                    Comment


                    • #11
                      Grattulerer.

                      Joda... tårene triller og lommeboka gløder, det er tilfelle her i huset også.
                      Jeg gleder meg til vinteren med bygging, litt flyging, og mange innlegg her!
                      Og så gleder jeg meg til å bli med her i mange år fremover!!

                      Og jeg glemte å si at det første som skjer her i huset er at jeg skrur på datan, går ned å tar en liten matbit, tar med meg matbiten opp, spiser mens jeg leser her.
                      Det samme skjer når jeg har komt hjem fra skolen, midt på dagen, på kvelden, og før jeg legger meg(har ikke mat hele tiden da.) .

                      Comment


                      • #12
                        Et år allerede??

                        Renner meg i hu at det ble sagt for mange måneder siden (nesten 12?) at dette slett ikke var Skandinavias ledende RC-tidsskrift på Nettet... tror ikke vedkommende hadde sansen for visjoner. Man skal ha noe å strekke seg mot, det er en visjon. Og takket være en bråte med hyggelige folk som har våget å stille spørsmålene sine her og alle de like hyggelige bedreviterne som har bidratt med svar begynner det å se ut som visjonen blir en realitet Hurra!

                        Klaus har startet noe KONGEbra som alle vi aktive brukere har villet være med å støtte opp om. Dermed sitter vi her med et interaktivt fellesskap i Cyberworld som gjør en fascinerende hobby enda rikere. Håper dette varer, og at det fortsetter å vokse når enda flere søker seg hit. Her er det plass til mange, til og med Hitec-brukere

                        Gi deg selv et klapp på skulderen som bruker og dermed ressurs her før du gakker hen på hobbyrommet for å reparere eller på stripa for å gjøre det aller viktigste: fly!
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment


                        • #13
                          Er akkurat tilbake fra stripa hvor jeg har laget mine selsomme kruseduller i den klare Østerdalske høstluft
                          Gir min tilslutning og gratulerer Klaus, faste skribenter, og alle oss andre med ett knall fora.
                          Er mye inne på andre fora innenfor andre felt, men MFN er unikt med flott tone, løs snipp, og hjelpsomme folk.
                          mvh MM

                          Comment


                          • #14
                            Gratulerer så mye for det har gått ett år nå og nå samler vi sammen og feirer for Klaus har samlet Norge til et rike for modellflygernes forum.

                            Stå på, Klaus!

                            Jens Eirik

                            Comment

                            Working...
                            X