Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag bare...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forslag bare...

    Hei,

    Skjønner at du driver å pusser opp om dagen, selv driver jeg å pusser opp et bad, så jeg vet hvordan det er med å få tid til alt ja.. hehe..

    Men tenkte på en ting, hadde det gått ann å lagt inn et felt for øyeblikksmeldinger på forsiden kanskje?
    Ett eksempel på siden: www.starte.no
    Der er det et felt som heter "prat"..
    Kanskje det hadde vært noe å hatt her også med tiden?

    Hva tror du?
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

  • #2
    Eller kanskje en webchat? En for hvert forum hadde vært greit.

    Cheers
    Tore
    Cheers,
    Tore, Alta

    Comment


    • #3
      Min erfaring er at det blir lite brukt og at masse nyttige tips og info går tapt da folk tar diskusjonene i chatten istedefor å skrive svar spørsmål som blir stilt på forumdelen. Men men...

      Har ikke de fleste MSN Messenger da...? Går jo an å chatte med folk der, eller? Spesielt om de fleste kunne lagt til messenger adressen sin i profilen-
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment


      • #4
        Originally posted by esmel
        Min erfaring er at det blir lite brukt og at masse nyttige tips og info går tapt da folk tar diskusjonene i chatten istedefor å skrive svar spørsmål som blir stilt på forumdelen. Men men...

        Har ikke de fleste MSN Messenger da...? Går jo an å chatte med folk der, eller? Spesielt om de fleste kunne lagt til messenger adressen sin i profilen-
        tror også att masse nyttig informasjon går tapt for mange hvis det blir en slik chatt. støtter heller den med messenger.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Enig, men folk må gjerne legge meg til på msn hvis dem vil, jeg slår gjerne av en modellflyprat når jeg har tid og mulighet

          adressen min er: freulv@hotmail.com
          Med vennlig hilsen / Best Regards
          Freddy Ulvseth
          http://freddy.ulven.com/rc

          Comment


          • #6
            jeg kan hokke opp irc, har prøvd på det før men uten suksess, er egentlg smal case,

            last ned irc. mIRC: Internet Relay Chat client
            instaler
            velg server:EFnet, homelien fks
            skriv inn litt info om deg selv.
            skriv /j #modellflynytt.no
            og snakk i vei, er vanskeligt å få mangen der siden mangen skrur av pcn etter at dei har brukt den litt, men kan prøve da?

            går ant å legge inn masse ads der, slik at fks alle dei 5nyaste postane her på forumet popper opp hver tiende min på irc. er bare tanken som setter grenser.
            en anna ting er at det kan være uintresangt for gutta som holder dette siden det vil stjele en del av populæriteten til forumet. men for min del synest jeg det er best, pga du kan fks få hjelp med en gang til småtteri, og fks snakke om når det er salg på rc utstyr :P osv osv

            Comment


            • #7
              Støtter MSN jeg...

              Min skal ligge på profilen min. Sjekker når jeg har skrevet denne meldingen :P

              Og for dere som jeg har snakket med før, det nytter ikke lenger, for jeg måtte skifte mail, så legg meg gjerne til med den nye!

              Simen
              Simen

              Why drink and drive, when you can fly so high?!

              Comment


              • #8
                Min MSN også ligger i profilen :P

                Comment


                • #9
                  klart msn er lettest, men du får problem hvis mangen skal snakke med deg, og det er kjekkere å snakke med flere på en gang. men men, legger med min MSN adr jeg og da :P

                  Comment


                  • #10
                    Re: Forslag bare...

                    Originally posted by Ulven
                    Hei,

                    Skjønner at du driver å pusser opp om dagen, selv driver jeg å pusser opp et bad, så jeg vet hvordan det er med å få tid til alt ja.. hehe..

                    Men tenkte på en ting, hadde det gått ann å lagt inn et felt for øyeblikksmeldinger på forsiden kanskje?
                    Ett eksempel på siden: www.starte.no
                    Der er det et felt som heter "prat"..
                    Kanskje det hadde vært noe å hatt her også med tiden?

                    Hva tror du?
                    Hei gutter.

                    Jeg tror ikke vi kommer til å etablere flere diskusjonskanaler enn forumet. Litt av greia er at vi alle kan lære og lese det som legges inn.

                    Comment


                    • #11
                      Den er grei vettu..


                      Men de som har lyst til å legge meg til på msn lista og ta en modellflyprat der i blandt er velkommen til det

                      Men diskusjoner og slikt, det tar vi her på forumet
                      Med vennlig hilsen / Best Regards
                      Freddy Ulvseth
                      http://freddy.ulven.com/rc

                      Comment

                      Working...
                      X