Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratulerer alle sammen med nytt forum!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Helt topp, så snart jeg har vendt meg til dette da (øyh, hvor er smilyene?).
    Får ikke lagt inn avitar (ser ikke noe sted jeg kan legge den opp, men å legge inn profil bilde gikk greit.
    Grattulerer med flott utført arbeid så langt, sjeldent en ser ting funke så bra med engang.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #32
      Originally posted by Vingemutteren
      Helt topp, så snart jeg har vendt meg til dette da (øyh, hvor er smilyene?).
      Får ikke lagt inn avitar (ser ikke noe sted jeg kan legge den opp, men å legge inn profil bilde gikk greit.
      Grattulerer med flott utført arbeid så langt, sjeldent en ser ting funke så bra med engang.
      Jeg finner heller ikke noe sted å laste opp avatar. ser også att alle har blitt enten bruker eller ny bruker.

      Cessnaknuseren
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #33
        I Kontrollpanelet, under "Innstillinger & Valg" så har dere kanskje et punkt som heter "Rediger Avatar". Det er her du laster opp denne.

        Smilies er forløpig ikke aktivert. Dere kan få de opp ved å skrive inn tekstkoden (hvis dere kan den..)

        Dette med at alle har blitt "Bruker" eller "Ny bruker" o.s.v., så er dette noe vi kommer til å gjøre om etterhvert. Vi har en liten liste over ting som skal tas tak i, men det viktigste var nå å få forumet operativt. Så får vi heller ta disse småtinga etterhvert. Men det er fint at dere sier i fra.
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment


        • #34
          Kan se ut til at avitar funksjonen ikke er aktivert for oss vanlig menige enda Supra, har iallefall ikke funnet noen måte og gjøre det på. Ingen mulighet i rediger avitar det jeg har oppdaget. Dukker sikkert opp etterhvert ikkeno pes.

          Slutter meg forøvrig til de andre gratulantene, dette blir bra
          mvh MM

          Comment


          • #35

            Regn regn regn...
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #36
              Originally posted by MicroMac
              Kan se ut til at avitar funksjonen ikke er aktivert for oss vanlig menige enda Supra, har iallefall ikke funnet noen måte og gjøre det på. Ingen mulighet i rediger avitar det jeg har oppdaget. Dukker sikkert opp etterhvert ikkeno pes.

              Slutter meg forøvrig til de andre gratulantene, dette blir bra
              UPS! Min feil. Nå skal det virke

              Comment


              • #37
                Har inntrykk av at der er problemer med ikonene som viser lest/ikke lest. Jeg må lese postene for så å gå ut til forums oversikten, for så å gå inn på markerte forum, og så ut igjenn til oversikten før markeringen for ulest er borte. Kansje noe å se på etter hvert?
                Gert Hildrestrand.
                Limets Venner.
                Valdres Flyklubb Modell

                Famous last words? Hey watch this!

                Comment


                • #38
                  Ja grattis med det absolutt beste valget..
                  Vbulletin herjer gata i funksjonalitet og sikkerhet en ser stadig at slike som IPB begynner og herme etter denne type løsning og Design.

                  Har selv brukt dette tidligere så noe nytt er det ikke Men hjertlig velkommen.
                  Jon T Vatn
                  http://www.fg-racing.net
                  Norway Oslo Romsås.

                  Comment


                  • #39
                    Hiver meg med her! Detta va stas! Sikkert mye bedre enn før!!!!!!??????
                    Tor Henrik Hernes

                    Comment


                    • #40
                      Øyeblikkelige meldinger:
                      er det flere muligheter her? jeg selv og mange andre bruker Skype.

                      Liker Vbulletin meget godt, bra valg !!!!! og til dere som konfigurerer og legger om forumet , takk for en godt utført jobb , det gikk veldig smertefritt for oss "vanlige brukere" synes jeg, vet hvor mye jobb dette er da jeg har satt opp en del forum av ymse slag selv.

                      -Exlex-
                      ____________________
                      : -Exlex-
                      : Thor Arne Jensen
                      :::::::::::::::::::::::::::

                      [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

                      Comment

                      Working...
                      X