Announcement

Collapse
No announcement yet.

Annonser midt mellom poster :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Annonser midt mellom poster :-(

    Jeg har forståelse for at det er behov for annonsører på forumet, men å legge inn annonser innimellom poster i en tråd er etter min mening en uting!
    Håper at dette ikke er paermanent

    Ben_E
    Ben-Erik Ness
    Bergen Modellflyklubb

    Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

    www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


    http://www.bmfk.no
    http://www.jetsofbergen.no

  • #2
    Ja stusser litt på dette jeg også, går vel an og løse dette på en annen måte?
    Skjønner at annonseinntekter trengs for å kunne drive dette forum. Er ellers fornøyd.
    Tor Henrik Hernes

    Comment


    • #3
      Jeg har faktisk ikke noe imot reklamen, da den er informativ og nytting (ikke for lommeboken, men for meg ).
      Men, å ha den mellom poster blir litt drøyt, kan heller ha den på toppen som før. Ikke la oss få ITavisen-tilstander her når det gjelder reklame...
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        Bare reklamer !
        Bare det ikke blir tettere en det er nå.
        **********************
        Mvh
        Stig Olsen
        Lillehammer MFK


        Nan Xplorer FullCarbon X tail
        Pike Perfect X tail
        Pike Brio / Giant
        Alpina 4001
        DG 500/22 Elan under opppussing
        Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

        Futaba 12Fg Fasst

        Comment


        • #5
          Originally posted by Psyko-lefse
          Jeg har faktisk ikke noe imot reklamen, da den er informativ og nytting (ikke for lommeboken, men for meg ).
          Men, å ha den mellom poster blir litt drøyt, kan heller ha den på toppen som før. Ikke la oss få ITavisen-tilstander her når det gjelder reklame...
          Hei, jeg driver bare å tester ut litt forskjellig. Bra med tilbakemeldinger, det er tross alt dere som er forumets brukere

          Fjerner annonsen i mellom, når jeg har fått opp lik plassering på annonsene som tidligere.

          Comment


          • #6
            Originally posted by klausre
            Hei, jeg driver bare å tester ut litt forskjellig. Bra med tilbakemeldinger, det er tross alt dere som er forumets brukere

            Fjerner annonsen i mellom, når jeg har fått opp lik plassering på annonsene som tidligere.
            Flott - det var et slikt svar jeg håpet på

            Ser for eksempel på rcuniverse som et dårlig forbilde - der har de annonser mellom postene og det er ikke noe særlig....

            Ben_E
            Last edited by Ben_E; 03-11-05, 08:18.
            Ben-Erik Ness
            Bergen Modellflyklubb

            Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

            www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


            http://www.bmfk.no
            http://www.jetsofbergen.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by klausre
              Hei, jeg driver bare å tester ut litt forskjellig. Bra med tilbakemeldinger, det er tross alt dere som er forumets brukere

              Fjerner annonsen i mellom, når jeg har fått opp lik plassering på annonsene som tidligere.
              Konge! Sånne svar er flott å få. Keep up the good work!
              Morten Smøraas

              Comment


              • #8
                Tjohoooooo
                Tor Henrik Hernes

                Comment


                • #9
                  Topp-plassering er vel også mer atraktivt for annonsørene? Personlig har jeg ikke lagt merke til midt-annonsene før denne tråden ble opprettet...
                  Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
                  Jesper Stærkær

                  Comment


                  • #10
                    Jeg reagerte også da RCU begynte å legge en del annonser mellom innleggene, men annonsørene er en svært viktig del av driften av disse sidene. Vet Klaus har satt overskuddet i nytt forum-script og også prøver å få finansiert bedre serverplass! Jeg må bare si at da det ble investert i muligheter til å legge ved bilder steg kvaliteten mange hakk, og hvis reklamen kan finansiere muligheten til å legge inn noen korte videoklipp til reviews blir det hele maksimalt gøy!
                    Dessuten: at noen firmaer vil annonsere betyr ikke bare inntekter men også en god hjelp til de ferske modellflygerne som vil orientere seg i markedet. Legg merke til at alle annonsørene våre tilbyr nettopp gadgets til hobbyen vår!
                    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                    Comment


                    • #11
                      Som nybegynner og forbruker ser jeg positivt på annonser for å drifte ett godt nettsted (og da understreker jeg godt), men ikke som mange har kommentert mellom poster.
                      Hva med å legge det på høyre siden.
                      Mvh
                      Ole A. Hansen

                      Comment

                      Working...
                      X