Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt design

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt design

    Har lastet opp vår nye design. Gjennstår en del justeringer osv. men det må jeg ta live, for å se hvordan ting ser ut med innhold.

    Håper dere liker det.
    Last edited by Guest; 17-09-07, 22:53.

  • #2
    Hei Klaus

    Dette ser meget bra ut,stå på for dette er ett godt forum.

    mvh geir
    Mvh Geir Mogstad
    ---------------------------------------
    slapp av det kommer helt sikkert ned!

    Comment


    • #3
      Ser meget bra ut
      T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
      Yak 54 m ASP65
      Depron vrak ;)
      masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

      "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

      -- Ronny --

      Comment


      • #4
        Ser bra ut, men savner et hurtigvalg for "dagens poster" øverst, slik som før.
        Frank Thingelstad
        2050 Jessheim

        Comment


        • #5
          Originally posted by TapZ View Post
          Ser bra ut, men savner et hurtigvalg for "dagens poster" øverst, slik som før.

          Prøv "Nye innlegg". Jeg har lagt opp følgende link som bookmark : Advanced Search - (MFN) ModellflyNytt.no som gir deg den samme.
          - Erik -

          ------------------------------------------
          Logo 600SX + 6003D
          Logo 400SE

          Futaba 18MZ

          Comment


          • #6
            Nå ble jeg litt usikker her... "Nytt design"? Er det noe skins her jeg ikke finner, eller er ikke dette designet standard vBulletin?
            Kenneth Davidsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by Krazy-K View Post
              Nå ble jeg litt usikker her... "Nytt design"? Er det noe skins her jeg ikke finner, eller er ikke dette designet standard vBulletin?
              Vi snakker ikke om forumet. Men hovedsidene. Vedr. forumet har jeg også nevnt i en blog om at det vil bli gjort noe med - etter hvert. Gammelt design hadde så mange forandringer i templatefilene at jeg måtte deaktivere det så lenge. Vet ikke om jeg går for det eller får utarbeidet et som er likere hovedsidene.

              Comment


              • #8
                Akkurat ja, jeg har sett en grundig oppdatering av hovedsidene ja. Det har blitt veldig bra, og fungerer utmerket til mitt bruk.

                Men siden du nettopp har oppgradert forumet, tenkte jeg utfra tittelen, at det var her du snakket om nytt design, og kobla ikke den helt

                Men kan jeg spørre hvorfor du har oppgradert noe som fungerte utmerket? Er det nye funksjoner som har trigget deg, eller er det bare lysten på noe nytt?

                Er det i så fall funksjonalitet som kommer oss brukere til gode, eller er det mest administrativt?
                Kenneth Davidsen

                Comment


                • #9
                  Ting kommer sikkert etterhverdt på plass ja, en ting jeg umiddelbart savnet er hurtiglink til MFN siden.

                  Virker også som at ting går endel kjappere.
                  Ønsker dere en god dag på feltet !
                  Birger Mork

                  Mine besittelser :
                  Flygreier (Massevis)
                  Heligreier (En Mini Titan)
                  Bilgreier (Et par stk.)

                  Comment


                  • #10
                    Vi har den siste tiden hatt utrolig mange angrep på server via den game software. Det oppdages stadig nye bugs, og versjonen vi hadde nå sist var forholdsvis veldig gammel - derav mange sikkerhetshull. Serveren har den siste uken jobbet 300% over, og har kolapset mange ganger. Dere aner ikke hvor mange tusen e-poster jeg har mottatt med feilmeldinger (varsel sendes på sms og e-post).

                    Nå er hovedsidene opp, og det begynner å bli bra. Noen justeringer og forandringer gjennstår. Der etter blir det nytt design også her på forumet. Dette vet jeg ikke om jeg rekker eller har pæng til ennå. Men jeg jobber med å legge inn annonsene som var (iht. avtaler), så får vi heller klares oss slik med vb's standard utseende en stund.

                    Det er noen nye funksjoner for dere brukere også, samt innen admin.

                    Er like før jeg begynner med rcmarked også.

                    Comment


                    • #11
                      ang. pæng. mulig jeg legger hodet på hoggestabben nå, men kunne ikke vi aktive brukere betale et lite beløp pr år for og hjelpe til og støtte litt? Jeg personlig har innmari stor nytte og glede av dette forumet, så hvorfor ikke en liten frivillig spleis?
                      Er spent på svarene her nå
                      hilsen arvid

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by arvid View Post
                        ang. pæng. mulig jeg legger hodet på hoggestabben nå, men kunne ikke vi aktive brukere betale et lite beløp pr år for og hjelpe til og støtte litt? Jeg personlig har innmari stor nytte og glede av dette forumet, så hvorfor ikke en liten frivillig spleis?
                        Er spent på svarene her nå
                        hilsen arvid
                        Jeg er enig. Har personlig mye nytte av forumet, og er villig til å betale en slant for bruken.

                        Mvh. Rein
                        mine fly;
                        Noen kommer
                        noen går.

                        Comment

                        Working...
                        X