Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker du/ dere noen fora for båt og bil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker du/ dere noen fora for båt og bil?

    Hei. Jeg har fått noen tilbakemeldinger fra personer som kunne tenke seg noen få fora for rc bil og båt - ettersom de også er innom dette.

    For å få en vis oversikt ønsker jeg en tilbakemelding på hva nettopp du ønsker.
    79
    Ja
    31.65%
    25
    Nei
    40.51%
    32
    Samme for meg
    27.85%
    22

  • #2
    Så langt en overvekt av folk som ikke ønsker biler og båter. Stem i vei folken!

    Comment


    • #3
      Det triste er at det er overvekt av Nei, uten at noen har levert et eneste argument for hvorfor de evt er i mot dette!
      Litt sarkastisk kanskje, men så ivrige manger er i andre diskusjoner så burde det ikke være vanskelig å ta seg to minutter til et lite svar om hvorfor man mener ja eller nei!
      Anders Bruneberg
      Raufoss

      Comment


      • #4
        Men hvis du legger sammen samme for meg og ja så blir det jo flertall
        - Håvard Glad Andreassen
        - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

        Comment


        • #5
          Også er det vel kanskje mange av de som kjører bil/båt som IKKE er på dette forumet også, fordi at de ikke driver med fly

          Så jeg hadde likt om det har kommet et slikt forum også

          Mvh Robert.
          ~Futaba 10C~


          ~T-Rex 500 v-bar~
          ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

          ~Min Cnc byggetråd #1~
          ~Min Cnc byggetråd #2~
          ~Min Cnc byggetråd #3~


          ~Trondheim Modellflyklubb~

          Comment


          • #6
            Originally posted by Vegabond View Post
            Også er det vel kanskje mange av de som kjører bil/båt som IKKE er på dette forumet også, fordi at de ikke driver med fly

            Så jeg hadde likt om det har kommet et slikt forum også

            Mvh Robert.
            Det er jeg enig med deg i......og samtidig så er det allerede mange av brukerne her inne som faktisk driver litt med dette også......og da mener jeg at noen slike forum her inne gjør plassen mer "komplett" om jeg skal si det slik.

            Understreker at jeg snakker på mine vegne og ikke MFN sine!
            Anders Bruneberg
            Raufoss

            Comment


            • #7
              ja vi vet at det er modellflynytt som er hovedtema her ,men en kompis av meg driver seriøst både med store rc båter,FG bil ,helikopter og seilfly så han kunne tenkt seg en 2 linjer med både bil og båt nederst i høyre hjørnet , hvorfor ikke sier jeg, alt på ett sted....
              Øyvind

              www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

              Comment


              • #8
                Jeg valgte "samme for meg". Det vil ikke forstyrre min bruk av forumet så lenge det holdes på sitt område.

                Comment


                • #9
                  Svarte ja, bil og båt har jo en del til felles med flyvende ting. (Batteri, motor etc.)

                  Siden jeg ikke er så interessert i bil og båt kunne jeg tenke meg at det var mulig å velge hvilke kategorier man vil se når man klikker "Nye poster". Jeg bruker denne hele tiden når jeg inne på forumet.

                  I profilen min ser jeg for meg at det var et kategorivalg for knappen "Nye Poster", og jeg ville da valgt: Kunngjøringer, diskusjoner og support, Diverse, Elektronikk og Teknisk, Fly, og Helikopter.
                  Trond Nilsen

                  Comment


                  • #10
                    På egne vegne: Jeg syntes det hadde vært knall å i hvert fall hatt muligheten til å spørre om litt bil og båt-ting. Syntes det meste innen rc er artig å drive med. Går ut i fra at det er kompetanse på det meste her inne så hvorfor ikke...
                    Espen Melby

                    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                    Comment


                    • #11
                      Hei
                      Det finnes jo allerede forum for bil og båt i norge og utenlands.
                      La de som har startet med forum for dette holde på med det.
                      Det blir fort litt uoversiktlig dersom informasjon spres på flere forum.

                      RS
                      Ronny Sundbye
                      Young man, was that a landing or were you shot down?

                      Comment

                      Working...
                      X