Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor stengte moderator tråden??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvorfor stengte moderator tråden??

    Tråden om Modellflyseksjonens kommende ledermøte 2010 ble plutselig og uten varsel stengt av Moderator i morges. Akkurat da tråden begynte å bli viktig og prinsipiell.
    Jeg har spurt pr. mail om dette, men ikke fått svar. Spørsmålet er da hvem som egentlig dikterte denne stengningen, og hvorfor??
    Richard B.
    Tønsberg MFK

  • #2
    Eg er enig med deg i at tråden burde vært holdt åpen og at innholdet faktisk hadde en nytteverdi, samt at diskusjonen var interessant. Men det er tross alt følgende sitat fra tema95 som gjorde at den ble stengt:
    Ikke bruk personlige meldinger eller still spørsmål i denne tråden, de kan ikke besvares.
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Et forum uten mulighet for diskusjon har vel lite verdi...
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Outlaw View Post
        Tråden om Modellflyseksjonens kommende ledermøte 2010 ble plutselig og uten varsel stengt av Moderator i morges. Akkurat da tråden begynte å bli viktig og prinsipiell.
        Jeg har spurt pr. mail om dette, men ikke fått svar. Spørsmålet er da hvem som egentlig dikterte denne stengningen, og hvorfor??
        Richard B.
        Tønsberg MFK
        Det var rett og slett en nybegynnerfeil Altså min feil. Beklager. Tråden er åpnet igjen nå.
        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

        Comment


        • #5
          Hei folkens, og ikke minst R. som trådstarter! Jeg har i alle fall ikke blitt kontaktet... Til info, er det bare å legge inn PM kopier til meg også, hvis folk ønsker det.

          Å legge ut slike innlegg som dette, vil i alle fall ikke gjøre saken noe bedre. Nå har jeg åpnet tråden, men ber om at folk forholder seg til Terje sitt første innlegg. Det er lov til å diskutere og komme med forslag til hvordan man kan snu trenden.

          I forhold til modereringen, så gjør vi så godt vi kan. At noen modereringsfeil blir gjort, kommer vi ikke bort i fra. Folk som tar på seg jobben med å holde oss alle litt i skinnet, skal også få lov til å lære seg jobben, og hvilken balanse/linje som er "riktig middelvei".

          Comment


          • #6
            Originally posted by Quadrocopter
            Da kan man jo bare fortsette her
            Hehe, vittig du!

            Comment

            Working...
            X