Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bedre bildevisning her på forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bedre bildevisning her på forumet?

    Heisann dere bak Modellflynytt..

    Jeg må først gi dere ros for et såpass bra og seriøst forum! Jeg har fått mye hjelp via dette forumet, og synest det er en trivelig plass å være med mye kjekk lesing

    Men, er det mulig å få bildevisningen litt bedre? Jeg er vant til at når man linker til bilder fra photobucket, eller laster opp bilder så vises de i sin originale størrelse (altså like breitt som forumet, 1024x768 eller noe sånn?) og ikke slik det er nå at man får alle som små bilder og må klikke inn på hvert enkelt? Er det bare en innstilling jeg kan forandre på, eller må det bare bli slik det er? Når man leser gjennom lange tråder med mange bilder så synest jeg det er så uoversiktelig og vanskelig å få med alle bildene Tar så lang tid å klikke inn og ut av hvert bilde

    Er dette noe som er mulig å få til?

    Mvh Truls

  • #2
    Jeg har og savnet en bedre løsning for å se bilder. Hadde vært fint med en funksjon der bildet åpner seg (som i dag) og man kan trykke på "neste" for å bla gjennom alle bildene i én post. Runryder har en funksjon der bildet åpner seg i et separat vindu, og man kan bla gjennom alle bildene i én post.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #3
      Ja det også hadde vært ganske greit arhennie Nå er det iallefall utrolig treigt å lese en lang post med mye bilder..

      Comment


      • #4
        Det har jo blitt annonsert overgang til vBulletin 4.
        Der er bildevisninga bedre enn den er her i dag.

        Bare å vente til admins får ut fingeren, så tenker jeg alle blir fornøyde.

        Har kjørt vB4 i to måneder på radiostyrt.no nå, og begynner etterhvert
        å få ting på plass... Og det er bare å glede seg. Ting er langt bedre
        både for brukere og admins/skribenter og denslags
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Å vise bildene i sin originale størrelse er ikke en god løsning, da de da vil kunne ødelegge layouten i forumet dersom bildet er større enn bredden på skjermen. Slik det er nå er forumbredden dynamisk og endrer seg etter bredden på skjermen(1024x768 er ikke en standardstørrelse på forumet). Dersom bildet som vises er bredere enn skjermstørrelsen, utvides også bredde av hele forumet. Og man må scrolle sidelengs.

          Får se hvordan det blir i det nye forumet når det kommer.
          Ørjan Pettersen
          Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

          Comment


          • #6
            Det høres bra ut Når blir overgangen til vBulletin 4 da?

            Comment


            • #7
              Hei, det kommer. Har nesten alt klart, bare at jeg fikk noen utfordringer i forhold til plan A. Utfordringen er også at denne jobben tar en del tid, så jeg må passe på at det passer for meg og hosten. La meg se om jeg får opp en fremdriftsplan til dere til uken...

              Men bilder vil aldri bli vist i full størrelse, det krever for mange ressurser og skaper for lange poster.
              Last edited by Guest; 13-04-10, 22:34.

              Comment

              Working...
              X