Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet er oppgradert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forumet er oppgradert

    Da var første del utført, og nå begynner tilpassinger. Dette vil ta litt tid, men jeg håper dere har forståelse for det.

    Vi vil også legge inn noe informasjon om hvordan forumet nå skal brukes. Dere får forske litt i den nyopprettede test-kategorien; "Tester forumet".

  • #2
    Er vel ikke bare eg som har gått rundt med abstinenser i hele dag?
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Når kommer siste innleggene frem da?

      Comment


      • #4
        Originally posted by anders e View Post
        Når kommer siste innleggene frem da?
        På MfN forsiden? Så fort jeg klarer. Må ta litt og litt - nå har mye tid gått bare på dette.

        Comment


        • #5
          Takk

          Comment


          • #6
            Blir spennende dette, jeg bare likte det gamle bedre.. men blir vel bra dette bare man blir vant til det!

            Takk for et supert forum!


            Mvh Robert.
            ~Futaba 10C~


            ~T-Rex 500 v-bar~
            ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

            ~Min Cnc byggetråd #1~
            ~Min Cnc byggetråd #2~
            ~Min Cnc byggetråd #3~


            ~Trondheim Modellflyklubb~

            Comment


            • #7
              Ønsker du tilbakemeldinger på eventuelle bug / ting som ikke virker og hvor vil du at vi skal poste dem.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Quadrocopter View Post
                Ønsker du tilbakemeldinger på eventuelle bug / ting som ikke virker og hvor vil du at vi skal poste dem.
                Avvent litt'a.... Trenger et par uker på meg for å få mer på plass. ER som en baby med denne versjonen, så jeg må lære litt under veis.

                Comment


                • #9
                  Litt finpuss på dette, så blir det bra. Uvant i begynnelsen, men det venner vi oss til
                  Emil Nilsen
                  www.rcpro.no

                  Comment


                  • #10
                    Da er "Si takk" funksjonen oppgradert og aktivert. Forløpig er ikke teksten oversatt, men det kommer etterhvert.

                    Comment


                    • #11
                      Syns dette ser bra ut jeg! Litt tilvenning må til som med alt som er nytt , men det virker lovende så langt
                      Mvh
                      Morten Aase

                      Comment

                      Working...
                      X