Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opprydding i kategorier etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Opprydding i kategorier etc.

    Dersom noen har gode forslag til opprydding av kategorier
    hadde det vært fint. Jeg synes kanskje hovedlista blir
    i overkant lang å scrolle på.
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Det er neppe noen problemer - ikke skrell ned slik at det blir flere som finner ut at det er bedre å lage sin egen Webside isteden for og poste her!

    Det er også bedre med flere grupper en en bolk som inneholder alt og ingen finner noe i

    Du kan sjekke de kategoriene det er 0 aktivitet i og se om det kan gjøres noe for å få opp aktiviteten - men er de utdatert og ikke leger aktuelle så kan de flyttes inn i andre grupper..

    Comment


    • #3
      Er ikke så mange kategorier syntes jeg. Se på RcGroups f.eks. Der er det mange, men jeg vet jeg kan bla ned til de 2-3 som interesserer meg, og slipper alt som ikke er interessant.
      Er vel FPV og multicopter som er minst brukt, men de kan ikke fjernes tenker jeg FPV-kranglinga kan ligge for seg selv, og multicopterfolket må få ha sitt spesielle på et sted.

      Undergrupper er bra! Da ligger ting på "sin" plass men man kan dele inn mer spesifikt. F.eks "Seilfly" burde hatt "Hang", "Termikk", "Elektro" etc som undergrupper. Bare et forslag!


      PS: Hva med å renske opp i litt merkelig bruk av stor forbokstav inne i setninger på forum-forsiden? I mine øyne en uting... Noen steder står det på godt norsk, andre steder er det brukt mye store forbokstaver feil. Og dessuten er det èn skrivefeil i "Pattern"; Det står "Diskuter alt som har med Panttern å gjøre". "pattern" er bedre
      Hmmm, ble visst flisespikkerier dette.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        F3C la jeg til.. Og det holder vel med én vintage avdeling tror jeg ..

        Er det folk som driver med linefly og/eller friflukt lenger?
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Linestyrt og friflukt bedrives nok enda. Er jo en del friflukt-stoff i MI hele tiden. Men har ikke sett spørsmål rundt emnet her inne... Vet ikke om det er aktuelt? Det frifluktfolket er særs flinke på er bygging.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Om det er noen som kjenner noen som driver med dette og kan høre om det er interessant hadde det vært fint.
            Evt. får jeg bare opprette og gi det litt tid og se om det skjer noe

            Skal få ryddet opp i beskrivelser.. Og tar gjerne i mot "full oversikt" over hva som er hensiktsmessig
            underkategorer/beskrivelse på seilfly (eller andre ting)
            Tom I. Arntsen

            Comment

            Working...
            X