Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takk til MFN og alle som har gjort siden til det den er i dag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk til MFN og alle som har gjort siden til det den er i dag.

    Som tittelen sier vil jeg herved takke MFN redaksjonen, den foregående og nåværende, for dens arbeid i å samle modellflygere under en fane. Denne plassen har fra første stund vært for meg en inspirasjon til å delta med og bidra med den lille kunnskapen jeg besitter. En kunnskap og gren som man aldri blir utlært i.
    I samme åndedrag vil jeg kunngjøre min "avgang" som skribent/tester for MFN nettverket da jeg har fått et jobbtilbud jeg ikke ønsker å si nei til. Denne jobben vil, som dere helt sikkert ha skjønt, ha en interessekonflikt om jeg skulle fortsette som skribent på disse sidene. Så de siste testene som kommer til å bli sluppet innen kort tid er altså mine siste så langt. Takk til alle leverandører av testprodukter som har bidratt til å skape MFN.

    Igjen vil jeg takke mine medskribenter, for en mer kunnskapsdelende og hjelpsom gjeng skal man lete lenge etter. Jeg håper med dette at dere nye skribenter plukker opp tråden og fortsetter med det arbeidet dere nå har startet på, dere vil ikke angre, det kan jeg skrive under på.

    Så et siste ord om Tom som nå har tatt over MFN etter Klaus og det er at dere har ingen ide om hvor mye arbeid denne mannen har lagt ned i denne siten de siste månedene, så en stor applaus til han og jeg ønsker han lykke til videre med MFN og hva som ellers måtte komme. Det nye MFN har blitt knallbra og jeg vet det kommer til å bli enda bedre i fremtiden med deg ved roret..

    Så takk for meg og dere er mer enn velkommen til å fremdeles ta kontakt dersom det er noen spm rundt mine tester eller om RC generellt. Prekas..
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

  • #2
    Som sagt er dette kjipe saker, men forstår jo valget.
    Jeg kan i alle fall late som jeg er blid og ønske deg lykke til videre,
    men synes det er ekstremt kjedelig på alle mulige måter
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Det var trist.
      Hva skal du jobbe med nå?

      Du var forbildet mitt når jeg begynte med modellfly

      Comment


      • #4
        Takk for mange fine artikler Håvard Lykke til i ny jobb!
        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

        Comment


        • #5
          Lykke til med jobben og takk for mye bra informasjon og gode tester du har bidratt med

          Du gir deg vell ikke som modellflyger??

          Comment


          • #6
            takk for mye fin informasjon og tester og lykke til videre!!!!
            takk også for at vi har mfn ..... er "på" nesten hele dagen

            Comment


            • #7
              Takk også til deg Tom for en fremragende innsats med forumet Vet at timeantallet bak skjermen
              overstiger det de fleste ville turt å gjette på.
              Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

              Comment


              • #8
                Regna på det i stad faktisk. ca 450...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #9
                  Dette var en ikke god nyhet. Du har produsert mange gode tester, som jeg har lest alle sammen av. Lett å lese for en nybegynner, som jeg en gang i tiden (og som jeg er fortsatt i forhold til de enorme kunnskaper som du sitter med)
                  Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                  Comment


                  • #10
                    Tusen takk for alle lovord, setter virkelig pris på de alle...

                    Vil fremdeles være på forumet og være en liten del av teamet, og kanskje en gang i fremtiden vil jeg kunne bidra med å lage tester igjen.

                    Og nei, skal ikke gi meg som modellflyger..det vil jeg aldri gjøre...
                    - Håvard Glad Andreassen
                    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                    Comment


                    • #11
                      fått deg jobb i butikk eller?

                      Comment


                      • #12
                        Synd å høre Håvard, håper du kommer tilbake som skribent igjen i en ikke for fjern framtid!

                        Tusen takk for alt du har gjort og skrivi
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment

                        Working...
                        X