Jeg veit at det sitter en del folk der ute som oppdaterer sidene til de respektive
klassene vi har... Men .. for å øke tilgjengeligheten på informasjon tenkte
jeg å prøve ut en sak og det er rett og slett at hver klasse (F3A, F3C etc.)
får hver sin "side" på CMS'en (forsiden).
Da får man hele tiden oppdatering på hva som skjer der ute, og man
får samtidig et lite arkiv med ting som har skjedd tidligere.
Er man interessert i F5B så kan man lese om KUN det f.eks...
Alternativt får man oversikt over siste nyheter fra alle grener osv.
Mange fordeler altså, men så er det bakdelene.
Jeg trenger noen som kan gjøre jobben. Har snakket litt med anders e,
og han skal publisere nyheter vedr. F3A/IMAC
Men det er jo en drøss av andre klasser som trenger bidrag.
Det er jo en enorm fordel om det blir gjort av de som pdd. oppdaterer
grenens offisielle side.
Hvorfor?
Vis meg èn bruker som følger med på gren-sida hver bidige dag...
på MFN er det i alle fall 1.000 mann inne hver dag og sjekker.
Lettere for grenen å formidle informasjon, og lettere for utøverne
å få informasjonen.
klassene vi har... Men .. for å øke tilgjengeligheten på informasjon tenkte
jeg å prøve ut en sak og det er rett og slett at hver klasse (F3A, F3C etc.)
får hver sin "side" på CMS'en (forsiden).
Da får man hele tiden oppdatering på hva som skjer der ute, og man
får samtidig et lite arkiv med ting som har skjedd tidligere.
Er man interessert i F5B så kan man lese om KUN det f.eks...
Alternativt får man oversikt over siste nyheter fra alle grener osv.
Mange fordeler altså, men så er det bakdelene.
Jeg trenger noen som kan gjøre jobben. Har snakket litt med anders e,
og han skal publisere nyheter vedr. F3A/IMAC
Men det er jo en drøss av andre klasser som trenger bidrag.
Det er jo en enorm fordel om det blir gjort av de som pdd. oppdaterer
grenens offisielle side.
Hvorfor?
Vis meg èn bruker som følger med på gren-sida hver bidige dag...
på MFN er det i alle fall 1.000 mann inne hver dag og sjekker.
Lettere for grenen å formidle informasjon, og lettere for utøverne
å få informasjonen.