Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linksidene på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Linksidene på forumet

    Jeg er igang med å legge ut linker, gå til knappen LINK oppe i menyen for å se,
    her kommer det etterhvert linker til nyttige sider, foreløpig har vi linker til
    butikker og produsenter, og en tråd med manualer til RC relatert utstyr.

    Har du forslag til linker som bør være med er jeg takknemlig for en PM eller epost
    med forslag.

    Kom også med forslag til andre kategorier som bør være med.

    Kommer til å legge ut en kategori med bøker og magasiner, vil du anbefale
    en bok eller et blad så kom med det




  • #2
    Just Engines Home Page

    Comment


    • #3
      Under kategorien lesestoff, bør det være annet enn bøker og magasiner. Det er jo en rekke gode RC sider med masse info. f.eks:
      Airfield Models - Radio Control Flying Aircraft and Display Models Denne siden er vel blant de beste når det gjelder det å bygge å fly modeller.

      Kanskje en kategori som f.eks: "Nyttige og gode RC sider"
      Last edited by ArneH; 11-06-11, 10:16.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by bardp View Post
        takker, ligger nå under engelske butikker



        Comment


        • #5
          Originally posted by ArneH View Post
          Under kategorien lesestoff, bør det være annet enn bøker og magasiner. Det er jo en rekke gode RC sider med masse info. f.eks:
          Airfield Models - Radio Control Flying Aircraft and Display Models Denne siden er vel blant de beste når det gjelder det å bygge å fly modeller.

          Kanskje en kategori som f.eks: "Nyttige og gode RC sider"
          God ide, utført !



          Comment


          • #6
            Hansen Hobbies - Home forskjellige kontakter,ledninger og verktøy for å lage egne servoledninger.
            HyperFlight for electric RC gliders like the Supra F3J, AVA F5J, Blaster F3K, Sprite & carbon rod strup & tube Engelsk butikk med seilfly og tilbehør
            Stefan Strand

            Gluing is an art,now where is Michelangelo when you need him...

            Comment


            • #7
              Wholesale RC Hobby - China Wholesale Dropship RC Hobby from China
              Lars Petter Nesse

              Votec 322 40% 3W170cs
              Extra 330 40% 3W212cs

              Comment


              • #8
                Takk til herrene over, linkene er på plass.
                Trenger linker til norske klubber, og ellers påfyll til kategorier vi har.
                Tar også gjerne mot forslag til flere kategorier.
                Mange takk!!



                Comment


                • #9
                  For skalafolket er magasinet Fly Past nyttig og interessant. Riktig nok Full Size, men likevel et must for alle som liker ting som flyr.


                  Bomberguy sin kanal på YouTube er et skattekammer for alle med flydilla. B.la. Reportasje fra et modellflystevne i 1936!

                  New Zealandske Xjet Innholdsrik RC kanal med nyheter og tester.

                  RCModelReviews Uavhengig RC nyhetskanal.

                  AIRBOYD.TV. Variert flykanal, med mange godbiter.

                  Tyske RC MOVIE er en videoplattform med mye snacks.

                  Welcome to Hip Pocket Aeronautics
                  A place that takes a serious look at the art of miniature aviation.
                  For de som liker lukten av dope, trekker med papir. Og er interessert i å bygge sine egne modeller. Er dette stedet. Brukbar samling med tegninger også. Men da må man være medlem (gratis).

                  Må nesten ta med The Plan Page også flott samling med tegninger og byggebeskivelser av klassiske flymodeller.

                  Jeg har en anselig samling med linker som handler om fly og modellfly, men får ta det i porsjoner. Så ikke jeg overtar TS sin linkeside helt.
                  Last edited by ArneH; 11-06-11, 22:22.
                  Vennlig Hilsen
                  Arne Husby

                  Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                  Comment


                  • #10
                    Takker så mye, jeg ser at jeg må tenke på strukturen så det ikke blir for mye rot, har dere forslag til kategorier og underkategorier som gjør at dette virker ryddig så er jeg glad for innspill.
                    Du trenger ikke å være redd for at det blir for mye, klarer vi å strukturere så kan det godt ligge mengder her, det er jo nyttig info.



                    Comment

                    Working...
                    X