Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skjemmende annonser.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bjornal
    replied
    Originally posted by alflovvold View Post
    Så når det dukker opp annonser for tyske skinn-lederhosen dverger i tvilsomme schnell-positurer så baserer den seg altså på mine tidligere søk?

    Note to self - ikke snu ryggen til Alf... Oppfyller riktignok ikke søkevilkårene dog, men tar ikke sjangsen uansett

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Du burde i alle fall ikke bli overrasket Alf

    Leave a comment:


  • alflovvold
    replied
    Så når det dukker opp annonser for tyske skinn-lederhosen dverger i tvilsomme schnell-positurer så baserer den seg altså på mine tidligere søk?

    Leave a comment:


  • Propepperell
    replied
    Nå fikk jeg opp reklame for "Anti Cellulite shapewere".
    Episk!

    Leave a comment:


  • bjornal
    replied
    Hårsårhet er jo som kjent den nye norske folkesjukdommen. Om man får opp mye reklame man ikke liker så er det på tide å vurdere litt hva man selv også sørfer på. Så å si alle annonsesystemer bygger på scores fra søkehistorikk og "referal sites" som deler cookieinformasjon med hverandre...

    Evt kjøre en runde med Malwarebytes og hive ut alskens faenskap man pådrar seg via web...

    Leave a comment:


  • hassajo
    replied
    Alt er bra synes jeg, noe reklame må vi bare tåle

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Jau... Regnet med at det var du som hadde et problem ja...

    Ellers skal det være lite dating-greier også nå, så da er vel de fleste happy

    Leave a comment:


  • ArneH
    replied
    Der fant jeg den. Det var noe skit som fulgte med VLC videospiller. Har ikke sett det p.g.a. adblock.

    Leave a comment:


  • ArneH
    replied
    Nå ser jeg et vindu nederst, som reklamerer for Mexikansk kjøkken, og et nederst "fix PC errors". Ser nok ut til at det er ad-vare ja. Men har det ikke på andre sider. Merkelig.

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Neida Tom Hvert fall ikke nå om dagen da jeg har fått meg ny jobb
    Syns bare ikke det stemte helt med meg selv.........selv om jeg ikke er den perfekte sønn/svikersønn

    Du er en flink gutt som gjør en veldig bra jobb
    Last edited by anders e; 04-10-13, 19:50.

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Hårsår eller A?

    GoogleAds tar i første omgang å ser om den finner relevant annonse til innholdet på sida.
    Hvis den ikke finner noe der, vil den vise en "generell" annonse, gjerne for en datingside...

    Bland inn avanserte algoritmer som tar hensyn til dine søk, hvilke sider du er på, hvor du har
    vært siste halvåret, din anslåtte alder, antatt kjønn osv. så får du svaret på hva slags annonse som blir vist...


    Jeg har fjerna 5 datingsider nå, så får vi se.. .men tips gjerne om andre sider som skal bannes...

    Leave a comment:


  • ole.foll
    replied
    Får stadig opp gifteklare asiater på rcmarked jeg også Slitsomt å være så populær kunne klart meg uten den spammen gitt....

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Originally posted by bjeff View Post
    Mulig jeg er helt fjern eller at jeg begynner å bli homo, men jeg har tydeligvis gått glipp av alle damene her.
    Du har ikke gått glipp av noe.
    Last edited by anders e; 04-10-13, 19:46.

    Leave a comment:


  • bjeff
    replied
    Mulig jeg er helt fjern eller at jeg begynner å bli homo, men jeg har tydeligvis gått glipp av alle damene her.

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Kan ikke si meg helt enig i at dette har med hva jeg surfer på altså. Jeg har ingen tanker om å bytte ut dama mi med ei fra kina, Ungarn osv. Men likevel kryr det av ugifte ''utlendinger'' som vil chatte med deg. Dette er noe jeg ALDRI har sjekket ut, bare så det er helt klart

    Så da mener du xilian at vi tre andre her driver å glaner på disse sidene eller lignende sider? Hmmmmmm...........
    Last edited by anders e; 04-10-13, 18:20.

    Leave a comment:

Working...
X