Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjorde et impulskjøpt her om dagen, så har noen spørsmål.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gjorde et impulskjøpt her om dagen, så har noen spørsmål.

    Har lenge tenkt på å kjøpe et multicopter, så her på fredag når elefun hadde veldig god pris på dji 450 med naza v2 med gps og gimbal til gopro osv. måtte jeg bare slå til. Har leste veldig mye i det siste så er ikke helt blank. Men når det konmert til fpv og headtracking å slikt er det litt verre. Så har noen spørsmål.
    1. Kan man bruke fatshark headtracking så den kontrolerer zenmuse gimbalen? Hvordan kobler man det eventuelt?
    2. Hvor mange kanaler trenger jeg på radioen? Tar headtrackingen 2 kanaler også? Får man radioer med sån bryter som dji phantom har som tilter kameraet? Eller får man bare sån skruknott?
    3. Holdt på å bestille Hitec aurora 9, men leste noe om at den ikke støtter headtracking?

    Er det jeg lurer på i første omgang egentlig. Blir ikke fpv med en gang,men greit å ha en radio som ikke må byttes når det kommer.

  • #2
    Head tracking er helt forferdelig på multicopter funker bra på fly men multicopter er det helt forferdelig.

    Og fly med zenmuse som hoved fpv er ikke det beste pga du aner ikke hvordan quadden ligger i forhold til gimbal så det kan fort gå i bakken.

    Beste er og ha et dedikert fpv kamera på quadden også bruker du video seitch for og kunne lett bytte mellom goproen i gimbalen og det faste kamera.
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment

    Working...
    X