Announcement

Collapse
No announcement yet.

battery protection på dji naza v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • battery protection på dji naza v2

    Som overskriften sier hva er best setting på battery protection level 1 og 2 på dji naza v2 på 4cell lipo.. kjører 2x 4cell 5000 på en dji 550 og får maks 5 min flytid før den ikke vil hovre lengre.. har jeg nå for tung 550.. 2 stk batt er jo 1.1kg. og copter i seg selv er jo på 1.8kg med understell gimbal.
    Har da hatt 550 før med vanlig servo gimbal samme understell og et stk 4cell 4000 batt da fikk jeg 8 min eller mer..
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

  • #2
    Jeg har ca 4-5 min flytid med min 550 med 1 stk 4s 4000mah. På denne har jeg Aerial Media Pros heavy lift conversion (forlengede armer og større motorer), gimbal med sony nex og understell. Jeg bruker også et ekstra batt som motvekt for å få balanse i hexaen. Totalvekt på riggen min bikker akkurat 4kg. Jeg tror man ikke bør pushe alt for mye over 3kg med originale motorer.

    Flyr forøvrig kun på timer, da jeg har hørt at det har vært mye "varierende" erfaringer med low voltage-cutoffen i Naza.
    * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

    Comment

    Working...
    X