Announcement

Collapse
No announcement yet.

walkera qr x350 pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • walkera qr x350 pro

    Hei.

    Vurderer å kjøpe meg mitt første Quadcopter og lurte på om noen hadde noen erfaring med walkera qr x350 pro

    Det finnes flere oppsett av dette men blant annet denne:
    Usjda

    Som sagt er det første innkjøp for min del så har ikke veldig mye peiling.

    Alle tips mottas med takk

  • #2
    Ville kanskje valgt en annen butikk og handle i. Synes det virket noe dyrt der.
    Elefun.no f.eks.
    Har skjønt av andre at produktet er greit, men har det ikke selv.

    Comment


    • #3
      Ja det var bare et eksempel.. henter det nok fra utlandet om det blir det.

      er mest ute etter om det kan brukes

      Hva anbefaler man av kamera?

      Comment


      • #4
        Det er vel go pro som blir brukt . Men her har andre mye mer erfaring enn meg.
        Jeg reagerte kun på prisen.
        Søk litt her inne så finner du nok svar.
        Lykke til..

        Comment


        • #5
          Det er litt det som er problemet, finner veldig lite om QR X350 her inne i hele tatt..

          har lett litt rundt i dag og finner det i utlandet fra for ca 5000 inkl mva inn i Norge. Men dette er uten kamera.

          Har du/ dere noe tips til noe bedre / annet jeg kan få for denne prisen?

          Comment


          • #6
            Det skal også sies at det jeg ser på er den nye versjonen og ikke den som ligger på finn.
            Denne er nok bedre å sammenligne med:

            Usjda

            Comment


            • #7
              Hvorfor ikke gå for en Phantom eller Blade 350QX som det er mange som har, særlig førstnevnte. Selv har jeg sistnevnte og synes den fungerer utmerket, men Phantomen er kanskje mest interessant om du først og fremst skal fly med kamera. Bare virker for meg som DJI er ledende på dette området med ekstra utstyr osv, selvom det er en kameraversjon av Blade'n med gimbal på vei.

              Comment


              • #8
                Det har nok mest med et kostnadsspørsmål. Phantom`en er jo mye dyrere, og ut fra det jeg har klart å lese meg til kan jeg få stort sett det samme i QR x350`en som i den..
                Mulig min lille kompetanse på området ikke er god nok til å vurdere dette, men har lest / sett mye og virker som den nye versjonene av X350 er veldig lik Phantom 2 versjonen.

                Comment

                Working...
                X