Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waypoint-flyging med MK-TT Android-app (Mikrokopter)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Waypoint-flyging med MK-TT Android-app (Mikrokopter)

    Postet denne i et FPV-forum også, men tenker at den er relevant også for folk som ikke driver med FPV.

    Test av autopilot via MK-TT Android-app og Mikrokopter. Datalink på bakken med lang rekkevidde til dronen kommuniserer til nettbrettet via blåtann. HoTT-radioen har integrert programvare med Mikrokopter. Sammen med OSD i videostrømmen gir d
    et meg tre parallelle telemetri-overføringer. Dronen kan styres via radio og/eller waypoint-dirigeres on the go fra nettbrett, eller fly på egenhånd etter forhåndsprogrammert rute slik som i videoen. Den eneste bug´en jeg har funnet, er at dama som snakker i app´en sier "miliempire" istedenfor "miliampere", det kan jeg leve med.

    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Tøffe saker det der gett

    Comment


    • #3
      Har du handlet nytt eller er det bruktkjøp fra tinyD?

      Comment


      • #4
        Denne er noen år gammel faktisk, kjøpt etter råd av deg i 2010/11 (dvs at kroppen er nybygd, men elektronikken minus motorer, datalink og OSD er gammel) men jeg har en ny på gang. Kjøper ikke sånt brukt
        Last edited by bjeff; 02-06-14, 20:45.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          hvordan er dette i forhold til dji sin da.. driver selv å tester ut dji sin om dagen..
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment


          • #6
            Originally posted by bjeff View Post
            Denne er noen år gammel faktisk, kjøpt etter råd av deg i 2010/11 (dvs at kroppen er nybygd, men elektronikken minus motorer, datalink og OSD er gammel) men jeg har en ny på gang. Kjøper ikke sånt brukt
            tenkte på longrange BT delen ikke MK'en - den kjenner jeg

            Comment


            • #7
              Nei, kjøpte fra Altigator. Mer eller mindre PNP, bortsett fra at jeg måtte kjøpe to stk Android nettbrett (det første funka ikke til appen…). Så hvis noen er hypp på en Slate 7" så ta kontakt.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment

              Working...
              X