Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgradere,- eller "ny" plattform?! Trenger råd..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgradere,- eller "ny" plattform?! Trenger råd..

    Hei. Har en DJI F550 med wookong m (m waypoints), 1000mv ground station, rctimer gimbal (nex-6), fpv fatshark (600mv) etc. Ligger forøvrig til salgs her: DJI F550 Wookong /Ground Station /Gimbal mv.

    Spørsmålet er nå.. Skal jeg bruke 550 som "donor" til en ny DJI S1000?! ,- eller kanskje en DJI S900
    ,- eller skal jeg selge det jeg har, å gå for en Inspire 1 (med Zeiss fpv).

    Om jeg spør meg selv etter bruken,- så er jeg svar skyldig.. "liker kule ting" er vel et svar....,- å jo,- jeg er ute etter litt mer transportvennlig drone,- og liker nedfellbare armene på 900/1000

    Tenkte et sted mellom 10 og 20 lapper i oppgraderingen.

    Så litt mer konkret spørsmål.
    Er det mulig og hensiktsmessig å ta Wookoongen og ground station fra gammel F550 over på en DJI s1000 "ramme"!
    Bør jeg kjøpe dji s1000 med A2.
    Tenkte også å flytte over gimbalen. Eneste som frister i tillegg er lightbridge.

    Legger til at jeg planlegger en tur til New York, og der ser jeg gunstige priser hos bla. B&H Photo mfl.
    Forøvrig har elefun gunstige DJI pakker.

    Noen som har noen kvalifiserte råd mht. oppgraderingen?!

    ....eller skal jeg gi f... ,- og gå for en inspire 1 m zeiss fpv?! (ligger på i underkant av $4000 i usa som bundel.)

    ..ser at det fort blir for dyrt om jeg "begynner" på nytt med s1000. (ligger i usa på 5000$ med gimbal, A2 Just a moment... )

  • #2
    kjør på med wookong og s900 s1000

    fått mye skryt den inspire også. aaa valgets kvaler..lykke til
    ville dog ha brukt annen gimbal på s900 s1000
    Last edited by GTI20; 13-01-15, 21:44.
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment

    Working...
    X