Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJI - hva er best: Smart phone eller tab ? Android eller Apple?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DJI - hva er best: Smart phone eller tab ? Android eller Apple?

    Mobilenhet for multikopter, Tablet eller smartphone?
    Etter min mening erselv den største mobiltelefonen i minste laget som monitor. Når det gjelderPhantom Vision, syntes det som produsenten har preferense for Aple. Selv er jeg anti aple, men da jeg ville prøve min Samsung Tab 4, ville den ikke installereApp, Dji - Vision.
    Henvendelse til Djisupport gav dette resulatet:
    Support4.Europe (DJI)
    Hello Sir,
    These are the devices which are testedwith the Phanotm Mobile Device Support: iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, iPhone6, iPhone 6 Plus, iPod touch 5 (available but not recommended: iPad 3, iPad 4,iPad mini). Samsung Galaxy S3, S4, Note 2, Note 3 or Android phones of similarconfiguration.
    With other devices there could be some problems while usage. Please, use one ofthese devices to do the biding procedure.
    Thank you for your kind understanding.

    Best regards
    Technical support
    DJI GmbH

    Dette viser tydeligforutfordelingen for Apple kontra Android!
    Jeg fikk imidlertidgod hjelp av forhandleren som hadde solgt meg taben. Samsung ble kontaktet, de kom med en update, så nå funker Samsung Galaxy tab 4 utmerket!
    Et tysk firma i Regensburgleverer en enkel billig (18 Euro) som gjørat taben går inn i standardholderen som hånd i hanske.
    Du får et helt annetog bedre bilde, men jeg må skaffe meg en lysskjerm som skygger for displayet.
    Er det noen som har erfaring med dette temaet erjeg takknemmelig for kommuntarer!
    Last edited by araenil; 31-03-15, 20:59. Reason: skrivefeil
Working...
X