Fokkerc 1/5 FW 190 A8
Collapse
X
-
Comment
-
Kvartskala og Saito fg 84 tror jeg blir et kors på himmelen...____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
De fleste kvartskala FW 190 flys med Moki 250. Kan nok hende du kan dra den men beregn 2-3 kg bly i tillegg 😊____________________________
-
Med den konstruksjonen der, kommer vel dette til å bli kategorisert under "fjærvekt", kommer vel til å veie det samme som TP-190 som du har ( det kan man jo like eller ikke ), min tunge reparerte TP-47 har halevekt og take-off på 50% throttle med Saito 450.Comment
-
Understell og dekk på 2kg+, 3 kg bly med kort nese og ser de som er bygd er 20+____________________________
-
23,5 kg. Voldsomme greier. Jeg tenker alltid på maksvekten til A-bevis på 12 kg når jeg ser an fly.
Comment
-
B bevis er ikke spesielt vanskelig å få tatt da 😊
Eller å få fornyet. Kun å sende inn beskjed om fornyelse til melwin@nlf.noLast edited by affa; 08-06-16, 13:54.____________________________
-
Ble plutselig fagforeningsleder så tiden strakk ikke til i året som gikk. Nå begynner det vervet å sitte bedre, så jeg har sett innom rommet, må male huset først, så skal vi se hva som skjer. Solgt båten, så da skal det bli litt bedre tid
Blir å starte på vingen, vurderer å bytte ut noen stringere til balsa på kroppen. Eller er de viktig styrkemessig, jeg tror jo at når den er kledd med balsaflak og tynn glassfiberdukk. må det bli kjempe sterk?Last edited by Sundtair; 12-05-17, 09:31.Mvh Andreas
Stevensaero, glede i noen balsaflak.
PCM.at mye glede i litt carbon
Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment