Fokkerc 1/5 FW 190 A8
Collapse
X
-
Og plutselig var den tilbake til rette eier
Tiden min som fagforeningsleder er over om ca 1 år. Men mye annet å ta tak i.
Lykke til og de beste ønsker ved byggebordet. Gleder meg til den er i lufta. For handle en ny en når den tid kommer. Muligens Nieuport 17 byggesettet rykket fram i køen. Skal ikke stå på byggesettene
Leave a comment:
-
Ble plutselig fagforeningsleder så tiden strakk ikke til i året som gikk. Nå begynner det vervet å sitte bedre, så jeg har sett innom rommet, må male huset først, så skal vi se hva som skjer. Solgt båten, så da skal det bli litt bedre tid
Blir å starte på vingen, vurderer å bytte ut noen stringere til balsa på kroppen. Eller er de viktig styrkemessig, jeg tror jo at når den er kledd med balsaflak og tynn glassfiberdukk. må det bli kjempe sterk?Last edited by Sundtair; 12-05-17, 09:31.Leave a comment:
-
B bevis er ikke spesielt vanskelig å få tatt da 😊
Eller å få fornyet. Kun å sende inn beskjed om fornyelse til melwin@nlf.noLast edited by affa; 08-06-16, 13:54.Leave a comment:
-
23,5 kg. Voldsomme greier. Jeg tenker alltid på maksvekten til A-bevis på 12 kg når jeg ser an fly.
Leave a comment:
-
-
Understell og dekk på 2kg+, 3 kg bly med kort nese og ser de som er bygd er 20+Leave a comment:
-
Med den konstruksjonen der, kommer vel dette til å bli kategorisert under "fjærvekt", kommer vel til å veie det samme som TP-190 som du har ( det kan man jo like eller ikke ), min tunge reparerte TP-47 har halevekt og take-off på 50% throttle med Saito 450.Leave a comment:
-
De fleste kvartskala FW 190 flys med Moki 250. Kan nok hende du kan dra den men beregn 2-3 kg bly i tillegg 😊Leave a comment:
Forum Bottome ADS
Collapse
Leave a comment: