Announcement
Collapse
No announcement yet.
P47 Thunderbolt vmi/cy -models
Collapse
X
-
Vært på stripa i dag. og det hjalp ikke noe. etter 3 runder over stripa på litt over halv gass så passerte temperaturen på motoren 130grader og begynte å fuske så da var det bare ut med hjula og lande.
Leave a comment:
-
Fikk tips nå om att jeg måtte prøve å fly den for å se da baffling ikke har noen serlig effekt på bakken. så da blir det testing i morgen
Leave a comment:
-
Prøvde nå. ble nesten like varm. over 120grader. Da er det vel bare å begynne å ødelegge covling for å få mer luft ut som er neste steg. noen tips på den mest effektive måten uten att det ser helt forferdelig ut? slik det er nå er det en åpning rundt hele kanten mellom covling og kropp. som på bildet.
Leave a comment:
-
-
Målte temp i dag. Det er 2 temp sensorer på den telemetri modulen jeg har så satte sensor på sylinder1 og sylinder 2. Resultate ble att etter ca 1min på nesten full gass så hadde jeg 125 grader på ene sylinderen og 119 grader på den andre
Så da ble det å gå igang med baffling. laget først en mal i papp, skar ut i 6mm depron. den er limt fast med tec7 i covlingen. Skal skjære til litt bedre og teste i morra når limet har tørket
Leave a comment:
-
Originally posted by affa View PostSliter litt? Flyr SisT FW 190 på 15,5 kg med Saito fg 57 og flyr fint [emoji3][emoji108].
Leave a comment:
-
Veide flyet nå. 15.2kg hehe. Kanskje ikke så rart saitoen sliter litt. Må få baflet motoren den ble alt for varm i går så den holdt på å stoppe
Leave a comment:
-
Se der ja, det var noe annet Hører jo tydelig at du fikk økt turtallet en god del også!
Dersom flyegenskapene ligner på min (fra H9), så er det bare å banke på med flaps ved approach
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: