Her er video av maiden. att jeg fikk den ned igjen hel er ett under. Det ser ut som den er baktung, men masse sjekking etterpå viser att den ikke kan være det. Høyderoret var ute av trim så den tok av for tidlig kombinert med att saito fg.84 nok blir i svakeste laget så ble det slik. Skal prøve igjen med en 2-blader på saitoen i stedet for den 4-bladeren. burde bli mer futt da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
P47 Thunderbolt vmi/cy -models
Collapse
X
-
fløy heli før det er ikke min greie. warbird som er tingen har også en turbin på gang nå
Leave a comment:
-
ja politi spurven || hadde en tiger den var baktung den å
du får starte med helikopter hvis du ikke har gjort det
å holde deg til 500 size oppturen over det eksiterer ikke
nose inn som mål
Leave a comment:
-
hvis du tenker på polikarpoven jeg hadde så var den langt fra baktung. den var bare for tung hehe
måtte inn med 970gram med bly for å få rett cg på denne
Leave a comment:
-
det er fint fly med stor kropp
litt fortungt CG så kan du justere
elevator, den rotta var noe bak tung
de flyr fint de gamle amrikanske flya
Leave a comment:
-
-
-
ja 1000rpm for mye på tomgang. må justere litt på servostagget. hadde ikke mer å trimme på. også er det litt lite med 5000rpm på topp. håper å få den opp mot 6000 med litt justering. hvis ikke er jeg redd det kan bli litt tamt å fly den med denne motoren.
Leave a comment:
-
-
Ja søkte litt rundt på nett jeg også men de var jo kjempedyre, de få jeg fant.
Leave a comment:
-
Ja, jeg har gjort det jeg også, men skulle gjerne visst hvor en kunne få tak i slike stusser. De er jo grisedyre skal du kjøpe originale salto.
Leave a comment:
-
Dette blir kjempebra.
Liker spesiellt eksosen. Hvor får du tak i rør / gjenga stusser til sylinder ?. Har leita rundt etter slike.
Leave a comment:
Leave a comment: