If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Har no fått montert sideror og høgderorsoverføringer samt halhjul, wire overføring på side og halehjul (pull-pull) med fjøravlastning på halehjulsoverføringa.
På høgderoroverføringa bruker eg stag, og har skjult linken innvendig i halepartiet.
Tenkte å bruke skyttsa til panserlås, kjøpte 2 stk. Canopylås å retta dei ut, trykte så et 2mm rør inn på den ut retta delen slik at dei stoppa på messinghylsa. Blir spenna de å sjå om de funka
Festa på dekslet til understellet i dag, visst en legger godvilja til så kan de sjå litt meir skala ut, i alfall bedre en dei klumpete festa som følger med
Litt lakkflekking så blir se vel bra
Fuel og bensin er som natt og dag, jeg bruker alltid våtservietter ved stripa og tørker/vasker av sot/olje etter bensinmotorer før jeg pakker og drar.
Har aldri blitt "sticky" som det ble på fuelmodeller selv om man prøvde å vaske etter beste evne.
Den er grei å holde rein på bensin modeller. men den er ikke så glad i metanol. Jeg brukte jotun lady vegg 10 har hørt andre snakket om at jotun Lady Supreme Finish skal være bedre.
Såg veldig bra ut, denne jotunen er den grei å holde rein? Eg skal bruke bensin motor på min modell då men den krev en del oljeblanding så de kan bli en del totaktoljesøl, er det råd å vaske av igjenn?
Leave a comment: