Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken simulator er best på seilfly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken simulator er best på seilfly?

    Er det noen som har prøvd de forskjellige simulatorene? Er på jakt etter den som funker best på hangflyging. Har Aerofly pro deluxe og synes den er brukbar,men lurer på å kjøpe G4.

    La visst denne på feil tråd. Kan Admin flytte den til rett sted er det fint.
    Last edited by Skrentskliern; 10-01-08, 09:31. Reason: Beskjed til Admin.
    Det der var ikke en landing!Det var en ankomst.

  • #2
    Har selv AFPD som jeg bruker flittig (både til seilfly og motorfly). Har flydd litt med G3.5 og hangdelen er en annen verden på Realflight! Utrolig bra hangdel. Vet ikke hvordan det er på G4, men det er sikkert ikke dårligere
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Originally posted by william123 View Post
      Vet ikke hvordan det er på G4, men det er sikkert ikke dårligere

      Nei, absolutt ikke dårligere på G4. Husker ikke om det var mulighet for DS i G3.5, men det er det iallefall på G4.
      Som nybegynner, som meg, må en "lete seg frem" til riktig sektor for å få opp hastigheten.

      S

      Comment


      • #4
        Har prøvd å få til DS flyging et par ganger på G3.5 uten hell. Mulig jeg bruker feil framgangsmåte, men ingen av hangene der er spesielt egnet for DS Går liksom ikke å kaste flyet rett ut i DS'n!
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #5
          Originally posted by william123 View Post
          Har prøvd å få til DS flyging et par ganger på G3.5 uten hell. Mulig jeg bruker feil framgangsmåte, men ingen av hangene der er spesielt egnet for DS Går liksom ikke å kaste flyet rett ut i DS'n!
          Da er det nok enklere i G4.
          En skal ikke blinke for mye og for lenge før en står i bakken, men er overhodet ikke i nærheten av hva V-rekorden in real lifte er, som jeg mener å ha sett er 480km/t. Tror det var på Youtube jeg så fnutten.

          S

          Comment


          • #6
            Liker FSOne jeg til seilfly, Både Termik og Hang....
            Verdens rekorden på DS er for tiden 309 Miles i timen, det er litt over 497 Km/t. Dete var så vidt jeg vet med en 122 tommers, hjemmelaget design som heter Thundertaker.....
            Leif Bjørgo
            Cirrus-RCFK

            Comment


            • #7
              Vi har FSone.. konge sim, og lett og lære/bruke. ganske troverdig simulator!
              Det vel om og gjøra og få detta oppi været...ratt...

              Comment

              Working...
              X