Announcement

Collapse
No announcement yet.

2,4 ghz radio til seilfly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by grønnskolling View Post
    Ser du kan få en DSX9 fra Hobbicity til ca 4100 inkl mva og frakt........ Det frister jo. Fordelen som jeg ser med JR er veldig god tilgang på spektrum mottakere, som ser ut til å være betydelig rimligere enn Futaba sine.
    Sjekk innom Esprit først, der får du den nye og oppgraderte DSX9 (x9303) utgaven JR X9503 med en Rx R921 mottaker for 4300.- på døra hjem til deg, men med rabatter så havner du en noe lavere i pris
    Last edited by Quadrocopter; 05-03-10, 12:09.

    Comment


    • #17
      Var "tilfeldigvis" innom Elelfun i helgen, da jeg var i Grimstad. Fikk kikket litt på en Aurora9. Må si at den frister. Virket utrolig enkel å programmere. Det som holder meg igjen er dårlig tilgang på mottagere. Må tenke litt utover våren.

      JR 9503 er jo definitivt fristende, med mye bedre tilgang på motttagere. Blir ikke lett dete he,he.

      Comment


      • #18
        [QUOTE Det som holder meg igjen er dårlig tilgang på mottagere. Må tenke litt utover våren.

        er ikke dårlig tilgang på motakerene til hitec, disse selger sender og motakeren. Elefun,mikronor,martinsen,hobbyservise,Electric Flight Equipment danmark,.espritmodel, towerhobbies, og de er sikkert flere også men de var di jeg husket på i farta.....
        Løp og Kjøp...
        mvh Stin
        Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
        På vei inn i Hangaren.
        Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

        Comment


        • #19
          Tenkte egentlig på utvalg. Prisene er jo ikke så gale såvidt jeg skjønner.

          Comment


          • #20
            Originally posted by grønnskolling View Post
            Tenkte egentlig på utvalg. Prisene er jo ikke så gale såvidt jeg skjønner.
            I norge er de 7kanals og 9kanals motaker og få tak i til nå, men du får tak i 6kanals i usa, en 7kanals hitec motaker fullrekkevide med telemtri koster 485kr 9kanals ca 650kr de er billig.
            Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
            På vei inn i Hangaren.
            Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

            Comment

            Working...
            X