Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seilfly til nybegynnere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei,
    Dere skal ha tusen takk får alle anbeflinger og fra rådinger. Jeg har en slik JP Pretty ARF Ink B/LESS MOTOR/ESC som jeg har hentet fra en kompis får noen uker siden. Den var ikke bygget så det fikk jeg gjøre og prøvde den en tur, etter tredje landing så knakk propellen har ikke skffet noen ny enda. så lurer jeg på om det er noen vits i å skaffe en ny propell til den?
    MVH Bent Ove L

    http://www.nordregate.com
    JR 11X
    Multiplex Magister O.S 40 LA
    Multiplex Magister Elektro
    Align T-Rex 250
    Align T-Rex 600 Pro
    PILOT RC EXTRA 260 30%

    Comment


    • #17
      [QUOTE=OTA;251677]Har hatt Blizzard og ønsker den ikke tilbake i hangaren Fløy den som hotliner, og selv om den fartet brukbart, er den fæl til tip stall hvis farten er ørlite lav. Og skal man inn å lande på et litt guffent sted uten flaps og må holde en viss fart.......ja da kan det fort bli litt å lime på.QUOTE]

      Har en Blizzard jeg flyr (vel, henger kronisk på veggen..så blir vel fløy..) som hotliner selv -helt enig, den tip staller fryktelig lett om nesa er en grad for høy med for lav hastighet, den drag'er jo rimelig mye i forhold til kompositt og taper fort energien. Og ja, den trenger noen fotballbaners lengde for å lande safe. Blir nesten mer stress enn morro av sånt :-X Får holde meg til kompositt fremover..
      Jo Skavhaug

      ..sånn ca..

      Comment


      • #18
        Originally posted by Nimo View Post
        Hei,
        Dere skal ha tusen takk får alle anbeflinger og fra rådinger. Jeg har en slik JP Pretty ARF Ink B/LESS MOTOR/ESC som jeg har hentet fra en kompis får noen uker siden. Den var ikke bygget så det fikk jeg gjøre og prøvde den en tur, etter tredje landing så knakk propellen har ikke skffet noen ny enda. så lurer jeg på om det er noen vits i å skaffe en ny propell til den?
        Javisst; den er kjent for å være god -kjøp foldepropell og programmer inn full brems så brekker du ikke flere propeller. Så kan du fex kjøpe en Windrider Fox til hang -den er suveren, billig og også av styropor el lign emballasje materiale som limes kjapt. ST Models har en kopi av Fox'en med propell i nesa, som et alternativ. Elefun fører begge disse
        Last edited by hangman; 26-09-10, 23:20.
        Jo Skavhaug

        ..sånn ca..

        Comment

        Working...
        X