Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite byggesett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lite byggesett

    Noen som har forslag på byggesett. Lite seilfly som kan flys på små hang og har balanseror. Billig bør det også være. Og bra

  • #2
    Nødt til å være ett byggesett? hvis ikke kansje denne tråden kan friste.
    (MFN) ModellflyNytt.no

    Eller for å være spesifik Nasko Micro Flea http://www.ulfcon.com/nasko/
    til 599 svenske så tror jeg du skal få problemer med å få trekk til en liten seiler så rimligt. Jeg har ihvertfall lyst på en.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Jeg har bestilt meg en slik Mini Flea. Regner med at den kommer i min varetekt neste helg. Totalsummen ble da rundt 750 svenske ferdig tilsendt i oppkrav til svensk adresse.

      Nasko Hobby Shop trekker forøvrig ikke ut svensk moms før de sender til Norge.
      Odd Sundet
      http://www.imacnorge.no

      Comment


      • #4
        Det flyet ser bra ut men er egentlig ute etter et byggesett. Får vel fortsette min søken.

        Comment


        • #5
          hva med en krause modell?
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #6
            Hva med: http://www.rs-hobbyimport.no/1_model...elot_1_500.jpg
            I say no more, årntlige saker!
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #7
              Det ække alle som har liggi inni fjellet og lagt seg opp pesos i to uker da joo....... Klør det i shopping fingra alt???
              Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

              Comment


              • #8
                Nei vil vel ikke kalle det flyet for lite og billig

                Comment


                • #9
                  Flyet ER lite ja.. og klart det klør i shoppingfingran vel.. flere uker uten shopping e ikkje bra for blodtrykket

                  Dessuten: ca grense for lite seilfly og storseiler går ved ca. 3,5 meter..

                  Viktig å være oppmerksom på at også dyre modellfly kan fly bra
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment


                  • #10
                    Hmm. Med lite mener jeg ca 1 meter vingespenn og med billig ca 500 kr for kun byggesettet
                    Har et litt større seilfly med 320 cm vingespenn men den er ikke operativ. Har mistet en brekt vingetupp + sideroret

                    Comment


                    • #11
                      Er det noen som har fått prøvd denne loppa i lufta enda? (les: nasko flea) Hadde vært interessant og høre hvordan den flyr.
                      Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                      Comment


                      • #12
                        Har hatt min "nano floh" som den egentlig heter i ca ett år og den flyr utrolig bra. Den er fakstisk veldig stabil og behagelig å fly.
                        Med store utslag på rorene så roller den på ett øyeblikk og gjør små looper. Den tåler også rimelig mye juling!
                        Jan Eric Klausen
                        Forus RC Klubb

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by widowmaker
                          Er det noen som har fått prøvd denne loppa i lufta enda? (les: nasko flea) Hadde vært interessant og høre hvordan den flyr.
                          Jeg får min til helga. Hadde tenkt å lage en liten artikkel om den også, så da kan du jo lese mine synspunkter og se litt bilder når den blir lagt ut.
                          Odd Sundet
                          http://www.imacnorge.no

                          Comment


                          • #14
                            Jeg kunne også tenkt meg en slik liten micro-seiler.
                            ...er det foresten noen som vet hvor man får kjøpt slike 'hang' til seilfly....hørt at det skal være så bra....ikke for dyrt!
                            Mvh

                            Olav Lund

                            Comment


                            • #15
                              OK.....det var en spøk ...det med 'hang' altså....
                              ...det ble så stille. (dårlig spøk kanskje)

                              ....for å ha det HELT klart...jeg vet hva et hang er, det er bare så få av de her jeg bor.
                              Mvh

                              Olav Lund

                              Comment

                              Working...
                              X