Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge Limit EX. Hvor kjøper man balsa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bygge Limit EX. Hvor kjøper man balsa?

    Hallo
    Lurer på om jeg skal gå igang med å bygge en Limit EX som det var tegning på i siste RCM&E.

    http://www.glidernut.com/models_limit.htm

    Er det noen som har prøvd seg på denne modellen?
    Ser ganske grei ut å bygge. Er noe uerfaren i å bygge.

    Hvor anbefaler dere å kjøpe balsa?
    Propellen

  • #2
    Modellen vet jeg ingenting om, men balsa bør du kunne finne lokalt. I verste fall må du til Egersund og Øgrey Hobby, de har godt utvalg i byggematerialer!
    Bygger bedre enn jeg flyr...
    ARF? Nei takk!

    Comment


    • #3
      Kjøpte også det bladet fordi planen var å bygge det flyet men da jeg kom hjem og åpnet bladet var det et annet fly inni.
      Sendte mail til RCM&E. Fikk til svar at det hadde skjedd noe feil hos dem så det var feil tegning i bladene og at riktig tegning skulle komme i november utgaven.
      Har november utgaven kommet eller har du fått en tegning som ikke skulle være i bladet pga. feil?

      Comment


      • #4
        Tegning

        Tegningen er i November utgaven. Jeg kjøpte det på søndag.Det ble mye styr ut av dette for de som gir ut bladet. Det virket som det var mange som var lystne på å bygge dette seilflyet.
        Propellen

        Comment


        • #5
          Birkemo i stavanger selger balsa, tror kanskje at o.seland i sandnes også har . Birkemo har ganske greit utvalg, de har alt av utstyr/materialer du trenger for å fullføre flyet. Jeg skal også begynne på en Limit Ex, den ser utrolig gøyal ut

          JB

          Comment


          • #6
            kjøpte november utgaven i dag så nå er det bare å gå til innkjøp av balsa. har det ikke travelt med å få den i lufta.
            holder hvis den er ferdig til våren

            Comment

            Working...
            X