Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker tips om Alpina 4001 versjon.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker tips om Alpina 4001 versjon.

    Jeg har bestemt meg for å gå til anskaffelse av en ny Alpina 4001. Dette er jo en gammel og godt kjent modell.
    Heldigvis har også utviklingen gått videre på denne modellen og den er å skaffe i forskjellige versjoner.
    Jeg har vært i kontakt med Thorbjørn og Kåre angående dette flyet, men ønsker også noen fler innspill hvis noen kjenner til dette.

    Grunnet for tiden dårlig byggemuligheter i heimen så kommer jeg til å kjøpe den ferdigbygde versjonen. Da er føste spørsmål om jeg skal ha med dekor eller ikke. Jeg klarer ikke å finne på nett hvilke dekorer det er. Er det noen som vet hvordan de med dekor ser ut?

    Det skal bli et rent hangfly, men også med slepekrok i nesen så jeg også har den muligheten. Det blir da ikke elektroversjonen.
    Nå har jeg skjønt at det er noen forskjellige vinger på den også med tanke på styrke. Jeg skal som sagt bruke den på hang og medium acro. Det vil si ikke DS. Er det da "Carbon Master-Edition" jeg burde gå for?
    "Carbon Thermic-Edition" er vel bare å utelukke?

    Det jeg egentlig spør om er om noen har erfaringer med de forskjellige versjonene av Alpina 4001?
    Try to keep the number of your landings equal to the number of your takeoffs.
    http://www.hadelandmodellflyklubb.net/

  • #2
    Hei,prøv Thor hos Øgrei Hobby han har solgt den modellen og har nok ei formeining. Arne

    Comment

    Working...
    X