Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekordtidlig sesongstart!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rekordtidlig sesongstart!

    Etter en uvanlig lang og kald forvinter (på våre kanter iallfall), så det ikke lyst ut mht flaksing på kanten før langt ut på våren. Men etter en mild periode idet siste, så vi vårt snitt til å få sende litt fiber utfor kanten. 7 plussgrader og 15-16 m/s på kanten borget for fine forhold. Kombinasjonen radiowarm og kullbrennere ble testet for første gang, og konklusjonen er klar: Dette funker

    Håper på flere slike muligheter fremover, selv om det utvilsomt kommer flere kuldeperioder fremover


  • #2
    Ser bra ut!
    Er det aldri noe tema at disse ikke kommer tilbake eller?
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Herlig, og så i januar. Så jeg en Ocelot?

      Vi hadde tenkt oss på hangkanten i dag, men det ble SV istf SØ...

      Neida xilian, de kommer tilbake når man roper!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Flott film. Litt mindre snø enn her på Østlandet...

        Peter
        Peter Rahm
        Siggerud
        Cirrus RCFK

        Comment


        • #5
          Tror at Molnes må være et klimatisk unntak. Det ligger sne og is overalt ellers, men akkurat der ute er det nesten helt bart. Har vært der ute mange ganger og sett at det høljer ned regn innover sunnmøre, mens regnbygene blåser av på Molnes. Mener at Gudmund har nevnt tilsvarende fenomen på Bud. Resultatet er iallfall flotte flyforhold.

          @xilian
          Joda, de kommer som oftest tilbake, men det hender stadig at de gir deg en overraskelse før de vil hjem!

          @joo
          Riktig observert, du så en Ocelot! Mistet min Jart LT i en fantastisk midair med den der Går og ergrer meg på hvorfor jeg ikke har begynt å montere den jeg har liggende i skapet Men Typhoon er også en flott modell, så enn så lenge...

          Comment

          Working...
          X