Announcement

Collapse
No announcement yet.

JP thrust eller pretty?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • opa
    replied
    har bare det og et 7.4 Volts batteri så trur jeg prøver med dette først

    Leave a comment:


  • bad scientist
    replied
    Jeg fløy prettyen med 1700mah 11,1før, men fikk faktisk mer flytid da jeg byttet til et 850 mah. Ble en mye bedre seiler på de batteriene. Klatrer betraktelig kjappere også.

    Leave a comment:


  • opa
    replied
    hmm... er VELDIG usikker på thrust og pretty nå... noen som har noen videoer av disse?

    Leave a comment:


  • Stin
    replied
    Ja de batteriet kan du bruke. jeg bruker 11.1 10c 1350mah har bra med fly tid da.

    Leave a comment:


  • opa
    replied
    så prettyen er bedre? har jo lyst på et fly som ikke bae ''må'' fly seil men også rolle og bare fly lit rundt med motor. har et 11.1 10c 1500 mah batt. kan jeg bruke dette?

    Leave a comment:


  • Saint 21
    replied
    Har begge

    Prettyen er litt raskere, og mer "acroaktig". Pretty har snillere vingeprofil og er litt bedre seiler. Kropp, motor, osv er det samme på begge flyene. Mye fly for pengene.

    Leave a comment:


  • Stin
    replied
    Jeg har JP thrust og den funker helt topp, syntes ikke den blir borte i himmelen jeg har ikke hatt noe prob med de, kan også si att den flyr meget bra og sist helg var vi en gjeng som var på hansholm i danmark og fløy på heng og jeg fløy den helt opp i 18s/m uten ballast og funket knall bra, så den kan anbefalest
    mvh stin

    Leave a comment:


  • bad scientist
    replied
    Jeg har prettyen, og er fornøyd med den. Thrusten er hvit og gjennomsiktig, og blir lett borte på himmelen, så selv om den har litt større vingespenn, er det nok lettere å snuse etter termikk med et fly man kan se.

    Leave a comment:


  • opa
    started a topic JP thrust eller pretty?

    JP thrust eller pretty?

    hei! har lyst på en av disse men aner ikke hvem av dem... hvem burde jeg ta?

    pretty:http://www.throttlestore.com/fly/sei...r.aspx?lang=NO

    thrust:http://www.throttlestore.com/fly/sei...r.aspx?lang=NO

    ser ikke så stor forskjell unntatt at thust'en er lenger i vingespenn og kortere i kroppen en pretty'en, så thryst'en burde kansje seile bedre?
Working...
X