Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flottører til 1/4 scala PA18 Super Cub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flottører til 1/4 scala PA18 Super Cub

    Skal montere flottører på en 1/4 scala Pa 18 Super Cub av fabrikat Hangar 9. Er det noen som kan skaffe til veie tegninger eller byggesett på disse, jeg vil bli svært takknemlig,da jeg har lett etter dette men har ikke funnet noe. Flottørene må være scala Cub flottører.
    Dette vil bli mitt første sjøflyprosjekt, tar derfor imot tips og veiledning om
    Cub som sjøfly.
    Super Cub`n er utstyrt med flaps, hvordan vil dette oppføre seg med flottører eks............
    pilot offiser

  • #2
    Hei! vet ikke om dette er noe for deg men....
    Norwegian modellers har cub skalaflottører 1/4 EDO 112cm.....USA0464

    2499kr.(Balsa USA)
    Tor Helseth
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      Super Cub`n er utstyrt med flaps, hvordan vil dette oppføre seg med flottører eks............
      Det går fint, det vil gi deg mulighet til mye brattere innflygninger.

      En ting til, på Cub`n mener jeg å huske at der er påsatt ekstra hale finne under halen for å få større sideareal (kan hende jeg husker feil her), men om så var tilfelle så er det nok lurt å gjøre det samme på din også (om du ikke allerede har gjort det da). Hadde vært kjekt å vite om jeg husker riktigt, annyone?
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #4
        Re: Flottører til 1/4 scala PA18 Super Cub

        Originally posted by chipmonk
        Er det noen som kan skaffe til veie tegninger eller byggesett på disse, .
        Her er adressen, se under "Scale Model Plans", der finner du tegninger av flottørene. Du kan forstørre ved kopiering til ønsket full skala.

        HOME

        Jens Eirik

        Comment


        • #5
          De er på tilbud hos Norwegian Modellers nå...
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment

          Working...
          X