Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurranse - vinn en lader fra GP Power!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Konkurranse - vinn en lader fra GP Power!

    I samarbeid med GP Power inviterer vi til en liten konkurranse om GT Power. Alt du trenger å gjøre er å fortelle om dine erfaringer med ett eller flere av GT's produkter - så er du automatisk med i trekningen av en A620 lader fra GT.

    Oversikt over produktene finner du her:
    404 Not Found
    http://www.throttlestore.com/fly_til...c.aspx?lang=NO

    Trekningen blir gjort 30. november blant alle som har postet et innlegg i denne tråden!

    TS teamet.
    Attached Files

  • #2
    Feil i svar.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Funker den??

      Sent from my Nexus One using Tapatalk
      Terje Vik

      Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

      Comment


      • #4
        Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
        Trekningen blir gjort 30. november blant alle som har postet et innlegg i denne tråden!
        TS teamet.
        Skal jeg vel få til..
        Mvh
        Bent Andreassen




        Harstad Modellflyklubb på Facebook
        http://www.facebook.com/#!/groups/313467363926/

        Comment


        • #5
          Har en noe tilårskommen GT Power A8, den har fungert utmerket så langt, den er selvsagt forbigått for lengst sånn rent ytelsesmessig.
          are

          Comment


          • #6
            Utrolig kreative reklamefolk i TS Laderen er sikkert fin, den. Balanserer sikkert vakkert! Har ikke den.
            Flisespikkeri er gøy!
            Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
            Dyrøy MFK
            ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
            http://rolv.info

            Comment


            • #7
              Trekningen blir gjort 30. november blant alle som har postet et innlegg i denne tråden!

              TS teamet.[/QUOTE]

              blir med i trekningen jeg
              Terje syvertsen
              www.ModumModellSportklubb.com
              3dhs edge mintor 38
              C-arf edge dle 111 v3.
              C-ARF extra 330l da 100.

              Comment


              • #8
                Jeg har 3stk GT A-6-10 ladere som jeg har brukt flittig de siste 2 åra. Veldig fornøyd med de til mitt bruk.
                Mvh
                Morten Aase

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lupus49 View Post
                  Utrolig kreative reklamefolk i TS Laderen er sikkert fin, den. Balanserer sikkert vakkert! Har ikke den.
                  Hehe, jeg får normalt et sviende rykk mellom skulderbladene hver gang jeg ser at Throttlestore legger ut reklame på dette forumet, så jeg åpnet tråden ut fra samme angrepsvinkel, men denne gangen har de faktisk holdt seg på riktig side av markedsføringsloven, med god margin

                  Må bare si bra tiltak! Fortsett slik!
                  Kenneth Davidsen

                  Comment


                  • #10
                    Har en V6AC som gjør akkurat det jeg forventer av den, også går den både på 12V og 220V!
                    Mvh Tommy Fosland
                    Tromsø MFK

                    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

                    Comment


                    • #11
                      Har 2 stk. G.T.Power A6 som jeg bruker til alle mine batterier. Virker glimrende, men kunne kanskje vert fint
                      med litt mer "pulver"
                      GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                      sigpic



                      Comment


                      • #12
                        Jeg har ingen av produktene, og er svært misfornøyd med det...
                        Er jeg med i trekningen nå?
                        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                        Steinar B Johansen
                        Lillehammer mfk

                        Comment


                        • #13
                          Har vært borti den servotesteren, eller "CCPM servo consistency master" som det står på den. Savner en advarsel på den ang. faren for øyeskader om man er uheldig å blir truffet av lyset fra de blå diodene! Nå er det mulig det var et kopiprodukt, den var betydelig billigere i hvertfall.
                          Fred Larssen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Krazy-K View Post
                            Hehe, jeg får normalt et sviende rykk mellom skulderbladene hver gang jeg ser at Throttlestore legger ut reklame på dette forumet, så jeg åpnet tråden ut fra samme angrepsvinkel, men denne gangen har de faktisk holdt seg på riktig side av markedsføringsloven, med god margin

                            Må bare si bra tiltak! Fortsett slik!
                            Aldeles ikke. Norsk markedsføringslov sier at alle skal kunne delta i enhver konkuranse. Det skal ikke være noen kjøpetvang eller at man har produktet (viss de ikke har endret loven i de senere år da)

                            Man ser aldri at store merkenavn som Toyota, Tine eller andre har konkuranser som utelukker noen deltagere.

                            Dermed er jeg også med i trekningen, selv om jeg ikke har produktet.
                            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                            Comment


                            • #15
                              jeg vil også være med !!

                              Comment

                              Working...
                              X