Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Her skrev jeg om en finfin lader som plutselig sluttet å virke som følge av feilsøkingsfeil som ble begått fordi laderen ikke virket fordi knappene ble stående inntrykket, selv om jeg ikke rørte dem. Feilen ble fikset ved å lodde inn 2 stk nye 0,1 ohm shuntmotstander. Nå er laderen like god som ny igjen og den er temmelig nøyaktig på volten pr celle.
Aldeles ikke. Norsk markedsføringslov sier at alle skal kunne delta i enhver konkuranse. Det skal ikke være noen kjøpetvang eller at man har produktet (viss de ikke har endret loven i de senere år da)
Man ser aldri at store merkenavn som Toyota, Tine eller andre har konkuranser som utelukker noen deltagere.
Dermed er jeg også med i trekningen, selv om jeg ikke har produktet.
Men de stiller ingen krav til at du eier produktet, og ikke har dem sagt at jeg må kjøpe det heller. De skriver "Alt du trenger å gjøre er å fortelle om dine erfaringer med ett eller flere av GT's produkter".
Så for min del blir svaret: Jeg har ingen erfaring med produktene fra GT, og da har jeg fortalt om mine erfaringer. Det er godt nok for å være med i konkurransen
Last edited by Krazy-K; 05-11-10, 17:18.
Reason: Glemte quote'n
Hehe, jeg får normalt et sviende rykk mellom skulderbladene hver gang jeg ser at Throttlestore legger ut reklame på dette forumet, så jeg åpnet tråden ut fra samme angrepsvinkel, men denne gangen har de faktisk holdt seg på riktig side av markedsføringsloven, med god margin
Må bare si bra tiltak! Fortsett slik!
Normalt så holder vi oss på rett side, med god margin.
Men denne gangen er vi ikke helt sikre.
Vet faktisk ikke om det er helt lov å arrangere en gratis loddtrekning helt uten kriterier.
Men siden kineserene maser, så skitt au...
Jeg har en G.T.Power A6 som jeg har brukt en stund nå og den funker meget bra, er godt fornøyd med den og kunne godt tenke meg en lader av samme merke en gang til...
mvh
Stin
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Mine eraringer med GT Power rett og slett at jeg ikke har noen erfaringer med GT Power pga at jeg har en stakkars liten lader i fra Tamazho eller noe. Denne lader med hele 50 watt på en god dag uten skyer. Hadde vært utrolig fint med en lader som leverer hele 400 watt for noen av de nye batteriene mine, hadde den funket bra skulle jeg virkelig skrytt den opp i skyene, men får vel klare meg med min lille trofaste 50 watter...
Ikke noen erfaring med GT produkter annet enn jeg vet dem nesten har havnet i handlekurven tidligere ved et par anledninger.
Er laderen lik som bildet der, ser det jo ut som en potent plugg.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment