Announcement

Collapse
No announcement yet.

71" 3dhs slick 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 71" 3dhs slick 540

    Er storfornøyd med 3dhs slicken flyr den med dle 30cc en del porte arbeid med utblås , bowman stempelring ,og pipe, falcon 20*7 må si jeg aldri har opplevd bedre krefter i ett fly motor begynner nå å bli delevis inkjørt . fly jeg virkelig kan annbefale med bensinClick image for larger version

Name:	slick.jpg
Views:	1
Size:	69.1 KB
ID:	636895
    Last edited by laker47; 15-11-14, 22:20.

  • #2
    Er vel noe av det beste som er å få tak i for den type flyving. Skal bli artig og byttelåne når du kommer opp en tur.
    jeg har jo også en 51" og tenkte jeg skulle teste ut en 59" nå også.

    hvordan ser du for deg neste helg om været holder?
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tertitten View Post
      Er vel noe av det beste som er å få tak i for den type flyving. Skal bli artig og byttelåne når du kommer opp en tur.
      jeg har jo også en 51" og tenkte jeg skulle teste ut en 59" nå også.

      hvordan ser du for deg neste helg om været holder?
      jo kan nok passe det, om det er vær ja er spent på 89" din blir vel å handle slik med en gang sikkert da hehe

      Comment


      • #4
        Vi får skjekke ut værmeldinga utover i uka.
        håper jeg får eme'n klar. Venter på pakke fra sds hobby, med nye lager. Var så mye lyd i den at jeg har tatt den opp. Rimelig mye "slærk" på rådelageret. Fort gjort å hive den sammen igjen, bare pakka kommer. 10 dager siden den forlot avsenderland.
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"


        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

        Comment


        • #5
          Morsomt med 30cc modell - bensin er gøy!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Jeg kan ta med en 89" til bingen jeg vet du Laker47
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • #7
              Originally posted by xxl View Post
              Jeg kan ta med en 89" til bingen jeg vet du Laker47
              Tar du med til meg også da, 59"
              . Til helga kanskje?

              Ser faktisk ut at det blir litt annet vær også. Flyvææææær.
              Last edited by Tertitten; 16-11-14, 19:38.
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • #8
                Hmm, jeg får vel slenge meg med Tommy og ta maiden på Tucano'n min der oppe, da... Hvordan ligger det an med å fly støysvak edf der?
                Propellen skal være på toppen!
                Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tertitten View Post
                  Fort gjort å hive den sammen igjen, bare pakka kommer. 10 dager siden den forlot avsenderland.
                  Tror nok du har de lagerne fra SDS i løpet av de nærmeste dagene. Har hatt flere ordre fra SDS Hobby nylig, de har kommet mellom 7 og 14 dager etter at SDS har sendt epost om at pakken er "shipped" og gitt meg sporingsnummer.
                  Pleier for øvrig å bruke AfterShip: #1 Post-Purchase Customer Experience Platform til sporing, da Hongkong post er ubrukelig, aftership pleier og gi mer detaljer underveis.
                  Så er det vel ett til to døgn på Oslo letter center før du har den hos deg.

                  Flyr slick enda bedre enn EF modellene? Er det tilfelle så må jeg nok skaffe meg en til neste sesong selv....

                  Comment


                  • #10
                    Flyr slick enda bedre enn EF modellene? Er det tilfelle så må jeg nok skaffe meg en til neste sesong selv....[/QUOTE]



                    91" ef extra flyr bedre en 71" slick synes jeg, men sku bare mangle så lenge det er en større modell. derfor veldig spent på 89" slick
                    Last edited by laker47; 16-11-14, 21:08.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by xxl View Post
                      Jeg kan ta med en 89" til bingen jeg vet du Laker47
                      hehe ja . må roe meg lit ned med handling nå. men kan hende jeg sier noe annet etter jeg har testa en

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bjornal View Post
                        Hmm, jeg får vel slenge meg med Tommy og ta maiden på Tucano'n min der oppe, da... Hvordan ligger det an med å fly støysvak edf der?
                        Hjertlig velkommen. Artig med både besøk og maiden.
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by laker47 View Post
                          Flyr slick enda bedre enn EF modellene? Er det tilfelle så må jeg nok skaffe meg en til neste sesong selv....
                          91" ef extra flyr bedre en 71" slick synes jeg, men sku bare mangle så lenge det er en større modell. derfor veldig spent på 89" slick [/QUOTE]

                          Slick'n er vel litt mere kosemaskin en ef modellene. Jeg har aldri blitt fortrolig med ef modeller. Liker ikke å fly på "full gass". Der tror jeg ef'n er for de som har den flystilen.
                          slick'n flyr utrolig "lett".
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tertitten View Post
                            91" ef extra flyr bedre en 71" slick synes jeg, men sku bare mangle så lenge det er en større modell. derfor veldig spent på 89" slick
                            Slick'n er vel litt mere kosemaskin en ef modellene. Jeg har aldri blitt fortrolig med ef modeller. Liker ikke å fly på "full gass". Der tror jeg ef'n er for de som har den flystilen.
                            slick'n flyr utrolig "lett".[/QUOTE]

                            91" er noe for seg selv forhold til dem andre ef modeller. har samme oppfatning av ef modleller som deg ang dem liker fart.. 91" er untak mener jeg .. du må nesten teste den og

                            Comment


                            • #15
                              Tror nok de større EF modellene skiller seg ganske mye fra de små. Laker47 og jeg har hatt 48" EF'er og ingen av dem har vært særlig gode å fly i lav hastighet. De store ser ut som trives i krabbefart om man vil det. 78 extran jeg hadde var Iallefall sånn.
                              Last edited by bjornal; 16-11-14, 22:51.
                              Propellen skal være på toppen!
                              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                              Comment

                              Working...
                              X