If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Har laget en slags byggetråd for et par raske modeller jeg har satt sammen. Tråden ligger på vår lokale klubbs hjemmeside. Jeg vet det er et par på forumet her som er interesert.
de maskinene er noe vilt kjappe kjøpte en selv av griffin en som het cheetah 900mm vs med en mega motor 3seller lipo kroppen var carbon og kevlar tynn som en blyant i halen med v hale max 7mm tykk hovedvinge 4,5x4,5 propell .
Har vel hatt 3 turer med den enda ikke en tur uten at den måtte fixes etterpå hehe bare starten var vanskelig må kastes som ett spyd med all makt som var for å få propellen til å ta tak..
Men f..... ka det gjekk
Flott
Som "pappa" til de to herlighetene, er det utrolig flott å se at de har havnet i de rette hender!
Det er helt sikkert at jeg skal skaffe meg en ny Demon på et senere tidspunkt, mer morro er det ikke mulig å få med buksene på..
Problemet mitt eller der frustrasjonen lå, var at det gikk en "halv km" for å gli den inn for landing. Og med den profilen ble den utrolig vanskelig å se..
Prøvde med spoilrons, men syns ikke det ble så store forandringer..
Fikk også en del knall og fall ettersom jeg testet en del forskjellige propeller. Reg kuttet etter ca 5 sek.. Ser på forumet at noen mener du burde prøve andre og "bedre" propeller, men tro meg de du har gjør jobben!
Gleder meg å se du fikk orden på plassproblemet med 4s!
Jeg ser virkelig frem til å høre mer om hvordan dette går, og kanskje det dukker opp en liten video snutt???
Da er værstingen testet med 4-cell batteri. Helt sinnsykt!!!
Nesten ikke noe poeng å prøve å forklare. Ikke mulig å forestille seg uten å se/prøve.
Hvis ikke dette gikk godt over 300km/t skjønner jeg ingenting. Har sett jetmaskiner angivelig fly 300 før. Dette gikk fortere. Farlig.
Fly: Demon F5D
Motor: Neu 1110/1Y/3.2
Regulator: Phoenix 80
Batteri: Neu 4-cell 2500 30/60
Tynne vingeservoer Dymond D-60
Høderorsservo Hitec 65MG
APC 4,1 * 4,1 propell
Flyvekt 830g med det største batteriet
For speed junkiene som lurer på hvordan man får ting til å gå ekstremt fort i lufta er denne videoen veien til nirvana.
Men i denne hobbyen bør man ha et dusin i reserve for forbruket er stort.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment