Unconfigured Ad

Collapse

lakktype kombinasjoner

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lillejon78
    • Dec 2005
    • 1530

lakktype kombinasjoner

er så Hxxxxxxx lei av al lakken koker nå når jeg holder på å skal lakke opp igjen airwolfen min, for et år siden lakkerte jeg den med QUICK-lakk,å ble liksom aldri helt fornøyd med resultatet, så nå i vinter har jeg holdt på å pusse å punte den litt, så fikk jeg et tips om en lakk som dem selger her på den lokale hydro-bensinstasjonen her i bygda,jeg handla inn, å nå er lakkeringen godt i gang, men ser ut som jeg må pusse ned snart halve modellen ENDA EN GANG, da lakken koker nå. husker ikke merket men var noe med "K"?
    så det jeg vil fram til i denne tråden er om noen kunne lagen til et sjema der man ser hva slags lakktyper som går sammen, jeg er ihvertfall LEI av å plages
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
  • -GAS-
    • Jun 2007
    • 1323

Av de jeg veit om så er det Quick, Topflite Lustrekote og Plastic Padding som er Alkyd lakk. Lakker man over denne med Akryl som er i alle (bil) reperasjonslakker koker det. Omvendt går helt fint. Jeg har hørt at det finnes en grunning som tar bort problemet ditt, ta en telefon til billakkspesialisten og hør med dem.

Den lakken du har kjøpt nå, er nok K-Auto, den får jeg best resultat med når jeg lakker med spray. Den tåler ikke fuel da.... det gjør Alkyd lakken.
    Christen
    http://jetsofnorway.com/

Comment

Working...