Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verktøy for å måle vinkelen på vinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verktøy for å måle vinkelen på vinger

    Jeg bestilte meg et kit for ei tid tilbake, men har jo ikke klart å vente på posten, så jeg har lasta ned og printa og lest manualen flere ganger nå.

    Der blir det nevnt at vingen skal være 2 grader positiv i forhold til kropp og stab. Det høres forsåvidt greit ut, men jeg sliter med ei enkel løsning på å måle dette... I samme farta har jeg flere modeller som kunne ha vært interessante å sjekke.

    Jeg har sett i andre byggtråder her at det finnes verktøy for dette. Så hvis noen vet hva dette heter og hvor det kan skaffes, så er jeg takknemlig...
    Last edited by Krazy-K; 06-12-07, 21:47. Reason: Elendig gramatikk
    Kenneth Davidsen

  • #2
    Noe som dette ?
    =================
    Runar Holm
    www.maxmekker.com
    =================

    Comment


    • #3
      Eller dette, som forøvrig gjør akkurat samme jobben men er digital.

      Siden finnes ikke
      Christen
      http://jetsofnorway.com/

      Comment


      • #4
        Hei

        En type : Siden finnes ikke

        En visstnok bedre type som Hjem - Norwegian Modellers selger : 404 Not Found

        Et utrolig kjekt å ha verktøy. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte min. Er meget enkelt å finne riktig vinkel når man f.eks har en helt bevegelig stab.

        Hmmm... var litt treg til å legge inn linkene ser jeg, dere kom før meg i køen.

        Mvh OJ
        Last edited by Olavjoergensen; 06-12-07, 21:59. Reason: Hmmm.... Var litt treg osv...
        Olav Jørgensen
        Low & fast

        Comment


        • #5
          Incidence Meter ja, det var den jeg lette etter...

          Da har jeg sendt en mail til min faste forhandler og bedt han skaffe en god en Er litt sånn lojal type da...

          Men kjempetakk for linkene som hjalp meg å finne ut hva jeg egentlig var på jakt etter!
          Kenneth Davidsen

          Comment

          Working...
          X